اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مجتهد شبستری در دیدار با حبیبی و آل‌اسحاق:

اصولگرایان به وحدت برسند، رقبا عقب‌نشینی می‌کنند

امام جمعه تبریز خطاب به نامزدهای اصولگرا تاکید کرد: در شرایط فعلی که رقبای انحرافی و فتنه پیدا شده‌اند اصولگرایان زودتر به وحدت برسند تا مردم تکلیف خود را بدانند اگر وحدت در بین اصولگرایان باشد رقبا عقب‌نشینی می‌‌کنند.

اصولگرایان به وحدت برسند، رقبا عقب‌نشینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، آیت‌الله مجتهد شبستری امروز در دیدار با محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و یحیی آل‌اسحاق نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سوابق و عملکرد حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی السابقون السابقون در نظام است و قبل از انقلاب این تشکل شکل گرفت و علمایی همچون مرحوم آیت‌الله انواری و شهید مطهری حضور داشتند.

وی در ادامه تاکید کرد: افراد در حزب موتلفه اسلامی انسان‌هایی مبارز، مخلص و در خط ولایت و امتحان پس داده‌اند و بعد از انقلاب نیز در خط امام و رهبری بوده و در صحنه مسائل همیشه حاضر بوده و به دور از التقاط و تحجر افراد معتقد به اسلام ناب محمدی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال با بیان اینکه وظیفه همه آحاد کشور اعم از مسئولین و مردم این است که در صحنه باشند افزود: در مسائل اقتصادی که امروز مشکلاتی وجود دارد و مقام معظم رهبری چندین سال است نامگذاری اقتصادی دارند، مشکل اصلی کشور اقتصادی است و باید حماسه‌ای عمل کرد. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مقداری از مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم و مقداری به دلیل سوءمدیریت‌ها است، تصریح کرد: حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای موثر، لازم و انتخاب اصلح هم وظیفه است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

وی افزود: برای شناخت اصلح از معرفی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز معتمدتر نیست.

آیت‌الله مجتهد شبستری ادامه داد: مقبولیت نکته مهمی است و شناخت مردم از نامزدهای اصولگرا هر کدام بیشتر باشد مسئله‌ای قابل توجه است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: در شرایطی که رقبای عجیب و غریبی پیدا شدند همانند جریان فتنه و جریان انحرافی، وحدت اصولگرایان در این شرایط لازم است.

وی افزود: اگر نامزدهای اصولگرا متعدد باشند نتیجه معلوم است انتخابات را چه کسی می‌برد. آنها به فرد واحد خواهند رسید و در این زمینه تلاش دارند و اعتقاد دارم اگر می‌خواهید انقلاب و ولایتمداری بماند چاره‌ای جز وحدت نیست.

آیت‌الله مجتهد شبستری خطاب به نامزدهای اصولگرا تاکید کرد: زودتر به وحدت برسید تا مردم تکلیف خود را بدانند اگر وحدت در بین اصولگرایان باشد رقبا عقب‌نشینی می‌‌کنند.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز در این دیدار گفت: اصولگرایان لابد از ائتلاف هستند و اگر به ائتلاف نرسند بایستی شکست را به دلیل شکستن رای بپذیرند.

وی افزود: برای اینکه ائتلاف صورت گیرد روحانیت باید به عنوان محور در میدان باشد. اصولگرایان با تعدد فرش قرمز در جلوی رقبا پهن می‌کنند.

حبیبی تاکید کرد: دکتر آل اسحاق را ولایی صد درصد می‌دانیم.

یحیی آل‌اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی و عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان نیز ضمن ارائه تحلیلی از شرایط کشور اظهار داشت: در یکی از مقاطع حساس تاریخ جمهوری اسلامی قرار داریم. هر عملی در منطقه خاورمیانه و حتی جهان با عمل و عکس العمل جمهوری اسلامی تنظیم می شود و ایران نقشی اثرگذار دارد.

وی در ادامه عمده‌ترین آسیب‌های کشور را در حوزه های اقتصادی دانست و تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور به کلان‌های اقتصادی بی‌توجهی شده است. از مشکلات در کشور انضباط و بینش و جهت‌گیری‌ها است و من معتقدم می‌توان مشکلات را حل کرد اما فضای بد اخلاقی به خوش اخلاقی تبدیل شود. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول