اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطبه‌های جمعه بشرویه، زیرکوه و قاین

وحدت مسلمانان تنها عامل مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است

خطبه‌های جمعه بشرویه، زیرکوه و قاین با اشاره به جنایات اخیر صورت گرفته در سوریه و اردن بر وحدت و همبستگی بیش از پیش مسلمانان سراسر جهان برای مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان تاکید کردند.

وحدت مسلمانان تنها عامل مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار داشت: حمله وحشیانه تروریست‌های کوردل وهابی به قبور مطهر حجر‌بن‌ عدی و جعفر طیار توطئه دیگری از دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف بین دو جریان شیعه و سنی است.

این مسئول ادامه داد: باید مراقب توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان باشیم و از این توطئه در راستای دشمن‌شناسی و حفظ وحدت بین مسلمانان استفاده کنیم.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه دشمن ما مسلمانان استکبار، صهیونیست و عوامل وابسته به آن‌ها هستند، افزود: امروز امت اسلامی در سراسر کشور بعد از نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی این حرکت شنیع و جنایت گروه تکفیری و وهابی را محکوم می‌کنند.

شمس‌الدین انتخابات پیش‌رو را امتحان الهی دانست و گفت: مردم ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته و با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات امتحان خود را به خوبی پس داده و موجب حفظ نظام و اسلام شده‌اند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود سلامت و امنیت انتخابات و انتخاب اصلح را از اصول مهم در برگزاری انتخابات عنوان کرده‌اند چرا که دشمنان با نظام اسلامی دشمنی دیرینه داشته و با سیاه‌نمایی و تبلیغات منفی همواره در پی تخریب و تشویش فضای انتخابات، ایجاد یأس و ناامیدى در مردم و تیره و تار نشان ‏دادن آینده بوده تا مانع حضور گسترده مردم در پاى صندوق‏هاى رأى شوند.  

امام جمعه بشرویه متذکر شد: انتخابات سالم در سایه امنیت برگزار می‌شود و در این راستا نیز لازم است تمام دستگاه‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و بسیجی برای برقراری ثبات و آرامش در انتخابات تلاش کنند.

شمس‌الدین ادامه داد: مهم‌ترین مؤلفه برای شرکت در انتخابات، انتخاب کاندیدای اصلح است و این بدان معنا است که باید رئیس جمهور آینده خوبی‌ها و نقاط قوت دولت قبلی را داشته باشد و نقاط ضعف و ناهنجاری را کنار بگذارد.

در پایان مراسم نماز جمعه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بشرویه اقدام وحشیانه وهابیون در نبش قبر حجربن عدی از صحابه پیامبر را با راهپیمایی از مسیر مسجد جامع میدان تا گلزار شهدای گمنام با فریادهای کوبنده" الله اکبر"، "مرگ بر وهابی"، "مرگ بر صهیونیست" و" مرگ بر آمریکا"  محکوم کردند.

وظیفه امروز مسلمانان اتحاد و برادری است

امام جمعه قائن نیز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه امروز همه مردم دنیا به ذلت نفسانی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل خود فروخته عربستان و قطر پی برده‌اند، گفت: شعار تمام انسان‌های آزادی‌خواه عزت طلب، مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سید مرتضی اصفهانی با محکوم کردن جنایات جدید تروریست‌ها در تخریب و نبش قبر حجربن عدی از صحابه پیامبر اسلام(ص) عنوان کرد: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی توسط اعمال سرسپرده و نوکر بی‌اختیار خود سلفی‌های وهابی از خدا بی‌خبر با عملکرد زشت خود در سوریه چهره واقعی و پلید خود را نمایان کردند.

وی اضافه کرد‌: امروز رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی از قبل بیشتر شده و تمام این اقدامات نشأت گرفته از همین رسوایی است.

امام جمعه قاین تاکید کرد: وحدت و همبستگی بین مسلمانان تنها عامل مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان است.

انتخابات ریاست جمهوری ما را از انتخابات شوراها غافل نکند

امام جمعه زیرکوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیسم‌ها و وهابی‌های خبیث با نبش قبر حجربن عدی می‌خواهند اصل اسلام را لکه‌دار کنند.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا رجایی عنوان کرد: دشمنان اسلام همواره در حال توطئه و برنامه‌ریزی برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی هستند.

وی با اشاره به انتخابات خردادماه هر دو انتخابات را مهم دانست و متذکر شد: انتخابات شوراها بسیار مهم و نقش مهمی در جامعه دارد از این‌رو نباید طوری عمل شود که انتخابات ریاست جمهوری مردم را از انتخابات شوراها غافل کند چرا که شورا و مشورت از اصول قرآن است و در این زمینه رهبر معظم انقلاب هم بارها تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/‌69006/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول