اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

نباید به فضای وحدت و آرامش کشور لطمه‌ای وارد شود

امام جمعه بردسکن گفت: توهین بعضی از کاندیداهای احتمالی به یکدیگر و ایجاد تشنج در جامعه به صلاح نیست و گناه نابخشودنی است.

نباید به فضای وحدت و آرامش کشور لطمه‌ای وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن  اظهار کرد: مردم هوشیار باشند و از همین الان افراد را بشناسند، کسانی که شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می‌دهند، هیچ وقت صلاحیت حضور چه در انتخابات شوراها و چه در کاندیداتوری رئیس جمهوری را ندارند.

وی با بیان اینکه در رأس شورای نگهبان فقیه عادل و نیز فقهایی عادل قرار دارند، افزود: همه باید در راستای سخنان و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و از التهاب و سخنانی که به وحدت و فضای آرامش کشور لطمه‌ای وارد می‌کند، دوری کرده و مواظب باشیم.

امینی تخریب و توهین را جایز ندانست و گفت: مردم شایسته ایران اسلامی در 24 خرداد، کاری بزرگ را که حماسه خواهد آفرید را به جهانیان نشان خواهند داد.

امام جمعه بردسکن برگزاری اجلاسیه بزرگ اسلامی را با 700 نخبه و دانشمند و علمای تراز اول دنیا در کشورمان را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امروز ندای مظلومین در همه جای دنیا به گوش می‌رسد که امید است دانشمندان دنیا مبلغ و ترویج‌دهنده حق مظلوم از ظالم باشند.

وی با تبریک هفته معلم از مقام معلم تجلیل کرد و افزود: مطهری مجاهدی بی‌نظیر و اسوه در کشور بود.

وی با برشمردن نقش کتاب‌های شهید مطهری از جمله کتاب داستان راستان‌، اسلام و مقتضیات زمان، حماسه و خدمات متقابل ایران و اسلام و دیگر کتب استاد مطهری را ستود و از جوانان خواست بیشتر از کتب این شهید استفاده کنند.

انتهای پیام/70021/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول