اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

حفظ وحدت بین شیعه و سنی پاسخ اهانت‌کنندگان به مسلمانان است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اهانت به قبور صحابه بزرگ پیامبر (ص) برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان انجام می‌شود، گفت: حفظ وحدت بین شیعه و سنی پاسخ این اهانت‌کنندگان است.

حفظ وحدت بین شیعه و سنی پاسخ اهانت‌کنندگان به مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود رضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: شورای شهر زنجان اهانت به مرقد صحابه پیامبر اکرم (ص) را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه اهانت به قبور صحابه بزرگ پیامبر (ص) برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان انجام می‌شود، افزود: حفظ وحدت بین شیعه و سنی پاسخ این اهانت‌کنندگان است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان فرمایشات مقام معظم رهبری را در مورد انتخابات روشنگرانه برشمرد و گفت: این سخنان موجی از امیدواری را در بین مردم و مسئولان به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه 14 سال از آغاز به کار شورای اسلامی شهر و روستا می‌گذرد، ادامه داد: این شورا هنوز به جایگاه قانونی خود نرسیده است.

خوشنام به افزایش درآمدهای شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این افزایش با اقدامات هماهنگ شهرداری و شورا انجام شده است.

وی با اشاره به حضور شهرداری زنجان در همه مناسبت‌ها افزود: شهرداری در همه مراسم‌های ملی و مذهبی حضور دارد، بنابراین برای افزایش منابع درآمدی آن باید همکاری انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به مطرح شدن طرح توانمندی‌سازی بانوان در شهرداری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: 15 درصد از کارکنان شهرداری زنجان را بانوان تشکیل می‌دهند که باید برای توانمند‌سازی آنها اقداماتی انجام شود.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده برای لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های شهر زنجان گفت: اقدامات کارکنان شهرداری زنجان در این مورد ارزشمند است.

فریدون اصفهانیان جمعه بازار دایر شده در شهر زنجان را مشکل اساسی برای این شهر دانست و افزود: دایر شدن این بازار هیچ مجوزی ندارد.

وی به مشکلات به وجود آمده برای ساکنان اطراف مکان برگزاری جمعه بازار زنجان واقع در اتوبان 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم مراجعاتی را در این مورد به شورا داشته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه عده‌ای اقدام به پهن بساط در جمعه بازار شهر زنجان می‌کنند، تاکید کرد: مکان فعلی جمعه بازار زنجان هیچ امکانات رفاهی ندارد.

وی جمع شدن جمعه بازار فعلی شهر زنجان را نیازمند همکاری نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: شهرداری زنجان برای دوشنبه بازار زنجان امکانات لازم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول