اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جنبش عدالت و مهرورزی مازندران:

اصولگرایان باید به وحدت برسند / فضای انتخاباتی مازندران را رصد می‌کنیم

دبیر جنبش عدالت و مهرورزی مازندران گفت: با ثبت‌نام مشایی و هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری باید اصولگرایان به وحدت برسند.

اصولگرایان باید به وحدت برسند / فضای انتخاباتی مازندران را رصد می‌کنیم

حجت‌الاسلام رجب بابایی‌جامخانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره آخرین وضعیت ائتلاف کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آخرین تصمیم برای جبهه متحد این بود که باهنر بیاید، اما در نهایت باهنر به عنوان کاندیداها نیامد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 13 نفر از کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با آمدن هاشمی و مشایی باید اصولگرایان به یک نفر واحد برسند.

بابایی با بیان اینکه رقابت با هاشمی و مشایی با فرض تأیید صلاحیت مشایی، برای اصولگرایان سخت می‌شود، تصریح کرد: استنباطم این است که حضور داوود احمدی‌نژاد نیز یک رقیب جدی‌ برای اصولگرایان باشد، چراکه ممکن است کلمه احمدی‌نژاد مردم را به این سمت ببرد.

قائم مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران، حضور هاشمی را یک رقیب جدی برای اصولگرایان برشمرد و اذعان داشت: با این روند بخشی از رأی اصولگرایان به سمت هاشمی نیز می‌رود، چراکه اصولگرایان سنتی به هاشمی رأی می‌دهند.

وی اضافه کرد: با وجود 13 کاندیدای اصولگرا طبیعتاً آرای آنها نیز تقسیم می‌شود و عرصه کار برای گروه‌های اصولگرا مشکل می‌شود.

دبیر جنبش عدالت و مهرورزی مازندران با اشاره به اینکه کنار رفتن نامزدهای اصولگرا به معنی کنارکشیدن کامل نباشد، متذکر شد: در این بین نامزدی که کنار کشیده است، همراه نامزد منتخب برای موفقیت در انتخابات حضور داشته باشد تا به نتیجه درست دست یابند.

وی، حضور اعضای بدنه دولت در انتخابات را نیز یک هشدار برشمرد و اظهار داشت: این هشدار زمانی است که اگر مشایی تأیید صلاحیت نشود از افراد دیگر به عنوان نامزد خود حمایت کنند.

قائم مقام جامعه اسلامی کارگران مازندران و دبیر جنبش عدالت و مهرورزی مازندران، حضور داوود احمدی‌نژاد را نیز یک کلیدواژه خواند و در پاسخ به سئوالی درباره اینکه این دو برادر میانه خوبی با هم ندارند، چگونه می‌توانند به اتحاد برسند نیز گفت: شاید بسیاری از این اختلافات بازی سیاسی باشد و در نهایت به این باور برسند که دعوای زرگری را کنار بگذارند تا بتوانند آرای خاکستری را به نفع خودشان جمع‌آوری کنند.

وی، حضور 13 کاندیدای اصولگرا در انتخابات را قابلیت ویژه این طیف دانست و ابراز داشت: چون به نتیجه درست منجر نمی‌شود، نیازمند رسیدن به یک نقطه مشترک هستیم.

بابایی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا ممکن است حوادث سال 88 تکرار شود، گفت: حوادث انتخابات 88 یک بار اتفاق افتاد و دیگر اتفاق نمی‌افتد، چون گروه‌های مخالف و خارج‌نشین به این نتیجه رسیدند که راه‌اندازی حوادثی مانند حوادث سال 88 پاسخگوی خواسته‌های آنان نیست.

وی درباره برگزاری نشست‌های گروه‌‌های سیاسی اصولگرای استان مازندران نیز اظهار داشت: این نشست‌ها به صورت مستمر در حال برگزاری است و ما در طول روز آخرین اطلاعات فضای انتخاباتی استان را رصد می‌کنیم و به اطلاع گروه‌های اصولگرا می‌رسانیم.

این فعال سیاسی استان مازندران بیان داشت: ما با این روند ثبت‌نامی‌ها منتظر هستیم تا نظر نهایی را درباره وحدت گروه‌های اصولگرا داشته باشیم و براساس آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/86003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول