اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج رسانه فارس اعلام کرد

سناریوهای نخ‌نما شده استکبار وحدت مسلمانان را در پی دارد

بسیج رسانه فارس در بیانیه‌ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد که با سناریوهای نخ‌نما شده نمی‌توانند وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند.

سناریوهای نخ‌نما شده استکبار وحدت مسلمانان را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه بسیج رسانه فارس که در محکومیت توهین به صحابه رسول مکرم اسلام (ص) صادر شده آمده است: اقدام شنیع و غیرانسانی تخریب وحشیانه بقاع متبرکه و بارگاه مطهر صحابه بزرگ پیامبر اکرم (ص) و یار وفادار امیر مومنان علی (ع) توسط تروریست‌های جنایتکار و دژخیمان تکفیری سلفی که تقید به هیچ آیینی جز تبعیت محض از خوی حیوانی خود ندارند، بیش از پیش نمایانگر سرسپردگی گروهک‌های سلفی و تکفیری به آمریکا و رژیم صهیونیستی را نشان داد.

در این بیانیه تصریح شده است: هتک حرمت به صحابه پیامبر، مقدمه بی‌اعتنایی و توهین به ارزش‌های قرآنی بوده و آنچه هتاکان را بر آن داشته تا مقدسات مسلمانان را مورد هجمه قرار دهند کمک‌رسانی به جبهه استکبار و صهیونیست‌ها است که می‌خواهند با به جان یکدیگر انداختن مسلمانان با هزینه کمتری به اهداف شوم خود دست یابند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌تردید این اعمال وقیحانه نشان از بی‌منطقی و باورهای غلط وهابیون دارد که بازیچه دست استکبار شده و بالاترین هنر این خبیث زمانه نبش قبر صحابه جلیل‌القدر پیامبر اعظم (ص) است.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: این‌ها هیچ اعتقادی به اسلام و اسلامیت ندارند و هدف اصلی آنها دامن زدن به اختلافات مذهبی و ایجاد نفاق بین شیعه و سنی و شعله‌ور کردن جنگ‌های فرقه‌ای در میان مسلمانان بوده که به یقین نقشه‌های اجرایی آن در اتاق‌های فکر رژیم صهیونیستی و آمریکا کشیده شده است.

بسیج رسانه فارس در ادامه بیانیه خود ابراز داشته است: مسلمانان باید در سراسر دنیا انزجار خود را نه شفاهی بلکه به طور عملی از هتک حرمت صورت گرفته اعلام کنند و کشورهای اسلامی نیز نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی واکنش سریع نشان دهند.

در این بیانیه گفته شده است: ما اصحاب بسیجی رسانه‌های استان فارس این ضایعه و مصیبت بزرگ را که قلب مقدس حضرت ولی عصر (عج) را به درد آورد به تمام مسلمانان جهان به ویژه شیعیان و در صدر آنان به مقام معظم رهبری تسلیت عرض کرده و این حرکت وحشیانه و ملحدانه تروریست‌های تکفیری و فرقه ضاله وهابیت را در توهین و تهدید مزار پاک خاندان وحی محکوم می‌کنیم و از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به ویژه سازمان‌های بین‌المللی و مسئول می‌خواهیم با محکوم کردن این جنایت که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، از تکرار این‌گونه اقدامات تفرقه‌برانگیز جلوگیری کنند.

در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که با سناریوهای نخ‌نما شده (ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی) نمی‌توانند وحدت بین مسلمانان را از بین ببرند، بلکه موجب بالا رفتن آگاهی و بینش مردم نسبت به توطئه‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول