اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس:

امیدواریم تعدد نامزدها به وحدت اصولگرایان ختم شود

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم صف طویل تعدد نامزدها در انتخابات به وحدت اصولگریان ختم شود.

امیدواریم تعدد نامزدها به وحدت اصولگرایان ختم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، ابوالقاسم خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید با پیگیری رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این شعار را محقق کرد.

وی گفت: سنت ثابت الهی این است که وحدت و همدلی بر محور ولایت و اصول و ارزش‌های الهی سبب پیروزی، و در مقابل هرگونه اختلاف غرور و خودخواهی سبب شکست و ذلت است.

خسروی ادامه داد: برخی از بیانات مسئولان که ریشه در خودخواهی و غرور دارد، مردم و دلسوختگان انقلاب را می‌رنجاند و مشکل امروز مردم بیکاری، گرانی، آشفتگی بازار، حمایت‌نکردن از تولید، تعطیلی پیمانکاری و پروژه‌های عمرانی است.

نماینده مردم تربت‌حیدریه افزود: شهرستان هزار شهید تربت‌حیدریه از مصوبات استانی دولت سوال می‌کنند و مصوبه دولت درباره پروژه فولاد، بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان زاوه، کمک به مبلمان شهری، مجتمع‌های فرهنگی و.... با وجود دستور و قول‌های رئیس‌جمهور، اجرایی و عملیاتی نشده است.

خسروی فرودگاه شهید مدرس شهرستان مه ولات را اولویت استان خواند که در این باره به عدالت رفتار نشده است.

وی همچنین خطاب به وزیر جهادکشاورزی و وزیر صنعت، معدن تجارت گفت: نبود حمایت عملیاتی از زعفران و ابریشم به اقتصاد استان خسارات زیادی وارد می‌کند و کارگران و کشاروزان و دامداران در روستاها که رزق حلال ایجاد می‌کنند؛ از بیمه کامل محروم هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: امیدواریم صف طولانی خدمتگزاری و ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت باشد و سرانجام به وحدت اصولگرایان و پیروزی و حماسه سیاسی ختم شود.

انتهای پیام/70001/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول