اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی مطرح شد

تاکید بر وحدت مسلمانان حول محور توحیدی و حاکمیت قرآن

همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی به همت جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان در قم برگزار شد.

تاکید بر وحدت مسلمانان حول محور توحیدی و حاکمیت قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی شامگاه جمعه به همت جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی برگزار شد.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، سید یاسین موسوی نماینده شیخ عیسی‌قاسم از بحرین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد هادی سناتور سابق پاکستان و حجت‌الاسلام واعظ‌‌زاده بهبودی از کشور افغانستان به سخنرانی پرداختند.

آسیب شناسی و بررسی مشکلات نهضت‌های بیداری اسلامی در منطقه، نقش روحانیت در رهبری ملت‌های رها شده از بند دیکتاتورها در کشورهای اسلامی برای رسیدن به نظام اسلامی حقیقی، بررسی توطئه انگلیسی آمریکایی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و راهکارهای مقابله با آن از جمله مباحث مهم این همایش بود که سخنرانان به تبیین آن پرداختند.

تاکید بر وحدت مسلمانان حول محور توحیدی و حاکمیت قرآن، تبیین و شناخت اسلام حقیقی و ناب برای جهانیان در مقابل اسلام تکفیری و تندرو آمریکایی، تقویت نقش روحانیت در انقلاب‌های منطقه برای رساندن این نهضت‌ها به جایگاه واقعی آن و مقابله با به انحراف کشیدن بیداری اسلامی توسط آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عربی منطقه از جمله پیشنهاداتی بود که در همایش رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی مطرح شد.

انتهای پیام/78009/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول