اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

باید با انتخاب هوشمندانه صالح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: باید با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و صالح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند.

باید با انتخاب هوشمندانه صالح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سردار حسینعلی یوسفعلیزاده در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آراء ملت را به مثابه تیری بر قلب دشمنان نظام خواند و گفت: باید با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و اصلح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند.

وی، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: باید همه ملت تمام توان و استعداد خود را برای حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به انتخابات آتی نگاه هوس آلود و کینه‌توزانه دارند، اظهارداشت: آحاد ملت به ویژه بسیجیان با درک این مهم، روز 24 خرداد آراء خود را به مثابه تیری بر قلب دشمن به صندوق خواهند ریخت.

سردار یوسفعلیزاده گفت: انتظاری که از همه دلسوزان و آگاهان داریم این است که با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و اصلح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه بنشانند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: بسیجی توجه دارد که رأی ایشان بر اساس انتخاب آگاهانه و هوشمندانه باشد و از بین صالحان، اصلح را انتخاب کند.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به نقش بسیج و بسیجی در این برهه حساس از زمان، بیان داشت: نقش بسیج در جهت افزایش و ارتقاء سلامت انتخابات و جلوگیری از خدشه در انتخابات به عنوان چشم بیدار دستگاه‌های امنیتی و اجرایی قابل توجه است.

وی بسیج را زیر ساخت و پشتوانه اصلی امنیت در نظام اسلامی برشمرد و گفت: پیش‌بینی شده اگر برای برقراری نظم و حفاظت از آراء مردم نیاز به حضور بسیج باشد، به میدان آید و در راستای انجام این نقش مهم تدابیر لازم را اجرایی کند.

انتهای پیام/63002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول