اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه رباط کریم:

تمهیدات برگزاری انتخابات در رباط کریم اندیشیده شده است

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در رباط کریم اندیشیده شده است.

تمهیدات برگزاری انتخابات در رباط کریم اندیشیده شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت:  مسئولان برگزارکننده انتخابات در رباط کریم تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان انجام دادند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات آزاد، سالم، پرشور، مردمی و حداکثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره دستاوردهای بسیار بزرگی برای ملت ایران و انقلاب اسلامی داشته است.

این مسئول تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی هم قسم شدند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، اما حضور ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و دفاع آن‌ها از جمهوری اسلامی در کنار درایت و تدبیر ولایت موجب شد که نقشه‌های شوم آن‌ها خنثی شود.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم در پاسخ به این پرسش که ملت ایران در انتخابات چه رویکردی خواهند داشت؟ گفت: انتخابات در ایران آزاد و رقابتی است و مردم به صورت شخصی تحقیقات لازم را انجام داده و در آزادی کامل پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

محمدی‌نژاد ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که ملت ایران آزادانه رای خود را به صندوق می‌ریزند و هیچ‌کس توان تغییر این رأی را ندارد.

وی با اشاره به روحیه ولایت‌مداری ملت ایران تاکید کرد: آنچه مشخص بوده این است که ملت ما در این انتخابات با بصیرت و هوشیاری و آگاهی شرکت کرده و به افرادی رأی می‌دهند که در راستای اسلام، انقلاب و ولایت حرکت کنند.

محمدی‌نژاد افزود: به طور قطع مردم ما با شناخت و تجربه‌ای که از عملکرد فتنه‌گران و منحرفان از خط ولایت دارند، پاسخ منفی بزرگی در روز انتخابات به آن‌ها خواهند داد.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول