اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال فتنه جدید در انتخابات / قصد دارند زاویه‌دارترین فرد با ولایت فقیه را روی کار بیاورند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه‌های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه‌های جدید وارد شده است.

دشمن به دنبال فتنه جدید در انتخابات / قصد دارند زاویه‌دارترین فرد با ولایت فقیه را روی کار بیاورند

حجت‌الاسلام کریم سرافراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هیچ نعمتی از هیچ قومی گرفته نشد مگر آن که به سختی به آنها بازگردانده شد.

وی ادامه داد: در اثر ناسپاسی و ناشکری، خداوند نعمت‌ها را می‌گیرد و شکر نعمت‌های مادی و معنوی باعث پایداری آنها می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برخی نعمت‌های مهمی که امروزه شکر آن‌ها بر ما واجب است را تشریح کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نعمتی است که خداوند به ما عرضه داشت تا بتوانیم در فضایی معنوی و اسلامی زندگی کنیم و به حول و قوه الهی در اثر همین نعمت به سمتی برویم که هلال شیعی در حال شکل‌گیری است و اسلام تا دروازه‏های آمریکا پیش ‍رفته است.

سرافراز اذعان داشت: ولایت فقیه،از دیگر نعمات بزرگی است که وجود این نعمت به تنهایی دارای ارزش بیشتری نسبت به تمام نعمت‌های دیگر است و وظیفه ما برای شکر این نعمت این است که پیوند خود را با ولایت بیشتر کنیم.

وی اظهار داشت: امت اهل قیام، نعمت دیگر است که حاضرند در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب قیام و جهاد کنند و از دادن هزینه در راه مقام عظمای ولایت باکی ندارند، ملتی که حاضر شدند پای ارزش‌ها بایستند این ملت، امتی هستند که نعمت خدایند.

* حضرت زهرا (س) بهترین الگوی حماسه سیاسی و اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به شعار سال مبنی بر سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگوی حماسه سیاسی و اقتصادی است چرا که تا آخرین لحظه عمر از امامت و ولایت پیروی کرد و در دوران کودکی در شعب ابیطالب انواع سختی‌ها، گرسنگی‌ها و تشنگی‌ها را تحمل نمود.

وی تجلی حماسه سیاسی را حضور پر شور مردم در انتخابات دانست و گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه‌های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه‌های جدید وارد شده است.

سرافراز با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در صدد القای یأس و ناامیدی در مردم است، ادامه داد: برنامه‌های دشمن به گونه‌ای است که اولا انتخابات انجام نشود و ثانیا دشمن نیز تمام رسانه‌های خود را بسیج کرده است که حضور مردم کمرنگ شود و فضای انتخابات سرد باشد، و در مرحله سوم اینکه شخصی روی کار بیاید که زاویه‌دارترین فرد با ولایت فقیه باشد.

سرافراز، برگزاری انتخابات امن، آرام و باشکوه با حضور حداکثری مردم و انتخاب انقلابی‌ترین فرد نسبت به ولایت را بهترین راه برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهانی عنوان کرد.

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول