اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

مراقبت از انتخابات در مقابل فتنه‏انگیزی دشمنان

استاندار زنجان گفت: باید از انتخابات در مقابل فتنه‏انگیزی دشمنان مراقبت کرد.

مراقبت از انتخابات در مقابل فتنه‏انگیزی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد عصر امروز در همایش عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان طارم، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باید برای منافع کشور به کارگیری شود.

وی به فتنه‌انگیزی دشمنان اشاره کرد و افزود: باید نسبت به ایجاد فتنه در انتخابات هوشیاری لازم را داشته باشیم چراکه دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به موفقیت‏های نظام بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برای خدمت به مردم جایگاه رفیعی دارند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری باشد.

رئوفی‏نژاد به وضعیت عملکردی شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره‏های اول و دوم دارای موفقیت بیشتری بوده است.

استاندار زنجان تلاش برای توسعه شهر و روستا در شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم دانست و تاکید کرد: اعضای شورای شهر و روستا باید برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی فرصت‏سوزی در برخی از شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد انتقاد قرار داد و یادآور شد: در برخی از شوراهای اسلامی شهر و روستا موفقیت‏های خوبی حاصل نشده است.

رئوفی‏نژاد سیاسی‌کاری و منفعت‌طلبی را از آفات مهم در بعضی از شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه عده‏ای برای پر کردن جیب خود برای شورای اسلامی شهر و روستا کاندیدا می‏شوند.

استاندار زنجان انتخابات ریاست جمهوری کشور در سال‌جاری را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: این انتخابات از آزمون‏های مهم برای مردم و مسئولان است.

وی فضای حاکم بر کشور و انتخابات را متفاوت از دوره‏های گذشته دانست و گفت: باید در انتخابات ریاست جمهوری آتی نسبت به همه تهدیدها هوشیار بود.

رئوفی‏نژاد هوشیاری مردم و مسئولین در مقابل فتنه دشمنان را خواستار شد و تاکید کرد: در هر زمانی که مردم حضور حماسی در انتخابات داشته‏اند دشمنان برای خدشه به آن تلاش کرده‏اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید کوچکترین فرصتی برای سوء استفاده دشمنان داده شود، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب از کوچکترین فرصت برای خدشه به دستاوردهای نظام استفاده می‏کنند.

وی به سلامت انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان اجرایی کشور باید نسبت به سلامت انتخابات ریاست جمهوری حساسیت زیادی داشته باشند.

رئوفی‏نژاد برگزاری انتخابات را کاری سخت برشمرد و تاکید کرد: مجریان برای برگزاری انتخابات کار سختی بر عهده دارند و باید در همه مراحل انتخابات هوشیاری لازم را داشت.

استاندار زنجان با تاکید بر امنیت انتخابات در کشور اظهار داشت: امنیت انتخابات و امنیت شهروندان موضوعی مهم در ایام برگزاری انتخابات است.

وی امنیت فضای جامعه را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: انتخابات یک رخداد مهم سیاسی در کشور است و تامین امنیت آن کار بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود.

رئوفی‏نژاد مردم ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و تاکید کرد: مردم هوشیار کشور ایران همواره در مقابل فتنه دشمنان آگاه بوده‌اند.

استاندار زنجان لزوم اقدامات پیشگیرانه در مقابل فتنه دشمنان را خواستار شد و ادامه داد: مسئولان باید در مقابل فتنه دشمنان هوشیاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام‌/73002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول