اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان زنجان:

رسانه‌ها مردم را به حضور حداکثری در عرصه انتخابات ترغیب کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رسانه‌ها باید مردم را به حضور حداکثری در عرصه انتخابات ترغیب کنند.

رسانه‌ها مردم را به حضور حداکثری در عرصه انتخابات ترغیب کنند

علی سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مطبوعات به مثابه یک کرسی خطابه هستند که نظام به آنها اعتماد کرده و تریبونی را در اختیارشان قرار داده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید از این تریبون برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها به راحتی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید با استفاده از این رابطه برای حضور گسترده مردم اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هر اندازه جامعه منسجم و متحد باشد به همان میزان در زمینه‌های مختلف پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند، اضافه کرد: جامعه پراکنده هرگز به اهداف خود نمی‌رسد و مورد تهاجم دشمنان قرار می‌گیرد.

سهندی با بیان اینکه اگر اتحاد در جامعه نباشد تمامیت ارضی کشور مورد طمع مخالفان و دشمنان قرار می‌گیرد، ادامه داد: بر این اساس همه باید برای اتحاد در جامعه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نقش مطبوعات در ایجاد وفاق و همدلی در جامعه تاثیرگذار است، یادآور شد: امسال انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و همه باید اصل حضور را تشویق کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها نباید به جناح‌بندی‌ها توجه کنند بلکه باید اصل حضور مردم مورد توجه باشد، اظهار کرد: اگر به اصل حضور توجه و مردم ترغیب شوند حماسه جدیدی خلق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جهانیان به حماسه آفریده شده در روز انتخابات بی‌توجه نخواهند بود، گفت: اگر حضور مردم در پای صندوق‌های رای ضعیف باشد کشورهای دیگر از جمله مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه عدم حضور مردم متمرکز شده و بهانه‌هایی را برای تهدید و تحریم بیشتر اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول