اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

3 هزار نفر در اسدآباد عهده‌دار برگزاری انتخابات هستند

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در انتخابات امسال در اسدآباد 3 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی فعالیت دارند.

3 هزار نفر در اسدآباد عهده‌دار برگزاری انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 10 کمیته برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تبیین شده است، اظهار داشت: ما برای برگزاری انتخابات امسال 3 هزار نفر را به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی دخیل کرده‌ایم.

وی با معرفی آقایان مولایی و صفایی به ترتیب به عنوان دبیر اجرایی و مسئول اطلاع‌رسانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در فرمانداری شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: تعداد چهار هیئت اجرایی و چهار هئیت نظارت برای انتخابات امسال پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 523 نفر داوطلب در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان برای انتخابات شوراها ثبت ‌نام کردند، افزود: از این تعداد، 41 نفر در شهر اسدآباد، 10 نفر در شهر آجین و مابقی در سطح روستاهای بخش پیرسلمان و مرکزی اسدآباد بوده است.

عبدکوند از تأیید صلاحیت تمام داوطلبان ثبت‌نام شده خبر داد و افزود: از داوطلبانی که در سطح شهر اسدآباد و آجین ثبت ‌نام کرده بودند، چهار نفر انصراف دادند که دو نفر در شهر آجین و دو نفر نیز مربوط به شهر اسدآباد هستند.

وی، مسن‌‌ترین داوطلب ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را 88 سال و کم‌سن‌ترین داوطلب را 25 سال خواند و گفت: فراوانی میزان تحصیلات در انتخابات شورای شهر لیسانس و در روستاها سواد خواندن و نوشتن است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در 14 روستای زیر 20 خانوار شهرستان اسدآباد انتخابات شوراها برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 11 روستا در بخش مرکزی و دو روستا مربوط به بخش پیرسلمان است.

وی با اشاره به اینکه در 25 فرآیند انتخابات به صورت اینترنتی و رایانه‌ای است، افزود: تنها قرائت، شمارش و صورتجلسات انتخابات به صورت دستی انجام می‌شود.

عبدکوند از پیش‌بینی 272 صندوق اخذ رأی در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: ما در این شهرستان 144 شعبه اخذ رأی داریم که 137 شعبه ثابت و هفت شعبه سیار است.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 24 جلسه ویژه انتخابات در شهرستان برگزار کرده‌ایم، افزود: بالغ بر 3 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات امسال ما را یاری می‌کنند که در حال آموزش و آشنایی با قوانین و مقررات هستند.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، گفت: برگزارکننده اصلی انتخابات مردم هستند که با حضور خود حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

وی در پایان تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیداها را در سطح شهرستان غیرقانونی دانست و گفت: برای تبلیغات کاندیداها شهرداری موظف شده است که 10 نقطه از شهر را برای نصب پوستر و عکس‌های کاندیداها شناسایی کند.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول