اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کیار:

حضور حماسی مردم در انتخابات توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید در انتخابات 24 خرداد با شور و نشاط بیشتر از گذشته در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و توطئه‌های دشمنان را نقش‌برآب کنند.

حضور حماسی مردم در انتخابات توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید میثم نبوی در گردهمایی نهضت روشنگری بسیجیان کیار که همزمان با حلول ماه رجب و میلاد باسعادت حضرت امام محمد باقر (ع)، برگزار شد، با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: حضور گسترده و با بصیرت در انتخابات 24 خرداد‌ماه ریاست‌جمهوری یکی از راه‌های حماسه سیاسی مدنظر رهبری است.

وی با اشاره به فتنه 88 افزود: این فتنه بزرگترین توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول انتخابات و حتی بزرگتر از جنگ تحمیلی بود، چرا که در جنگ، خاکریز دشمن مشخص بود، ولی در فتنه 88 دشمن با هدف فروپاشی داخلی و به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که به لطف خدا و با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی، این توطئه نیز نقش‌ برآب شد.

این مسئول دومین ویژگی این انتخابات را تشدید تحریم‌ها در سال‌های اخیر دانست و اذعان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به فضل‌الهی و با همتی که ملت بزرگ ایران اسلامی دارند، در پای صندوق‌های رأی با شور و نشاط بیشتر از گذشته حضور خواهند یافت تا نقشه‌های دشمنان را نقش‌برآب کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کیار خاطرنشان کرد: مردم فهمیده، بصیر و ولایت‌مدار ایران با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات 24 خرداد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و حامیان شرق و غرب آنان خواهند زد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول