اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان سمنان:

دست‏اندرکاران انتخابات در مسیر قانون حرکت کنند / اصل بی‏طرفی مدنظر قرار گیرد

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان سمنان گفت: دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات در مسیر قانون حرکت کنند و اصل بی‏طرفی و امانت‏داری را مدنظر قرار دهند.

دست‏اندرکاران انتخابات در مسیر قانون حرکت کنند / اصل بی‏طرفی مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین حسنعلی عربی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت‏های اجرایی و نظارت بر انتخابات که با حضور مسئولان استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، هر انتخابات نسبت به دوره قبل از آن با حساسیت و حضور باشکوه‏تر مردم برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این حساسیت دشمنان در پیگیری انتخابات ایران نشان‎‏دهنده بالندگی و رشد بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام اسلامی است که بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام علوی اداره می‏شود که موفقیت‏های به دست آمده در بخش‏‏های مختلف آن سبب شده که به عنوان یک الگوی فکری و عملی برای کشورهای اسلامی و آزادی‏خواه جهان تبدیل شود.

عربی با بیان اینکه اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: انتخابات باید مظهر اقتدار نظام باشد.

وی اضافه کرد: این اقتدار با حضور پرشور مردم در پای صندوق‏های رأی و تحقق حماسه سیاسی بار دیگر جایگاه نظام مقدس جمهوری را در نظام بین‏المللی ارتقا خواهد بخشید و مشکلات کشور در زمینه تحریم‏ها نیز با توکل بر خداوند متعال برطرف خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان اعتماد مردم را تنها پشتوانه نظام دانست و گفت: هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی، توطئه‏های دشمنان را مانند سایر موارد خنثی می‏کند.

عربی وظیفه دست‏اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات را بسیار سنگین دانست و افزود: با همکاری و همدلی و حرکت در مسیر قانون و رعایت بی‏طرف بودن و امانت‏داری، انتخابات پیش رو در شهرستان سمنان با مشارکت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‏های رأی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول