اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر در گفت‌وگو با فارس:

انتظار این بود که رئیس جمهور در انتخابات بی‌طرف باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد با سفر چهارم خود به اصفهان به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی بوده است، اضافه کرد: رئیس جمهور که مجری انتخابات است باید در کمال بی‌طرفی نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کند.

انتظار این بود که رئیس جمهور در انتخابات بی‌طرف باشد

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از دلیل عدم استقبال آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد از رئیس جمهور در سفر چهارم وی به اصفهان چیست، اظهار کرد: تبلیغاتی بودن سفر چهارم رئیس جمهور به اصفهان دلیل عدم استقبال آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از وی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور فعلی ایران با سفر چهارم خود به اصفهان به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی بوده است، اضافه کرد: رئیس جمهور کشوری که مجری انتخابات است باید در کمال بی‌طرفی نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری است که در روز گذشته دست کاندیدای خود را گرفته و با حضور در وزارت کشور نسبت به ثبت‌نام وی برای ریاست جمهوری اقدام کرده است، تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور فعلی در طی مصاحبه‌ای صلاحیت این نامزد را برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری تأیید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام این موارد رفتار آیت‌الله طباطبایی‌نژاد را برای عدم استقبال از رئیس جمهور در سفر چهارم وی به اصفهان روشن می‌کند، ادامه داد: سفر چهارم احمدی‌نژاد به اصفهان و سخنرانی وی در میدان امام (ره) اصفهان جنبه تبلیغاتی داشته است.

فولاد‌گر با بیان اینکه هر چه قدر که جلو‌تر می‌رویم مسائل موجود در جامعه برای مردم روشن‌تر می‌شود، تأکید کرد: اعتراض آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نیز به این موضوع این بوده که سفر چهارم رئیس جمهور به اصفهان جنبه خدمت‌رسانی نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در سه سفر نخست رئیس جمهور به اصفهان به استقبال احمدی‌نژاد رفته بوده است، افزود:احمدی‌نژاد در سفر چهارم خود به اصفهان پس از سخنرانی در میدان امام (ره) و در جلسه‌ای نیز با عنوان حضور نسبت به تبلیغات انتخاباتی اقدام کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در روز گذشته به همراه کاندیدای خود در وزارت کشور حاکی از این بوده که رئیس جمهور به دنبال حمایت از کاندیدای مورد نظر خود بوده و چنین اقدامی در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی ایران در کشور به وقوع نپیوسته است.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول