اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه ندهیم انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد به سمت قومیت‌گرایی برود

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید اجازه دهیم انتخابات در استان ما به سمت قومیت‌گرایی کشیده شود.

اجازه ندهیم انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد به سمت قومیت‌گرایی برود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد و تبریک این روز به مسئولان این دوایر در ادارات و نهادها اظهار کرد: انتخابات یک حرکت مردمی است و کاملا آزادی عمل دارد و تقریبا تقلب در آن غیرممکن است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم از سوی مسئولان و هیئت‌های اجرایی بر انتخابات فراهم شده است، گفت: با توجه به پیش‌رو بودن سه انتخابات آینده در سطح کشور و استان و حساسیت موضوع، نماینده شورای نگهبان و اعضای هیئت اجرایی با دقت کار خود را انجام می‌دهند.

وی با تاکید به مسئولان دستگاه‌ها اذعان کرد: با توجه به این‌که در کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات به صورت همزمان برگزار می‌شود و نیازمند برخی از امکانات اولیه از جمله خودرو و ...هستیم تقاضا داریم، دستگاه‌ها همکاری لازم با ستاد انتخابات استان را داشته باشند.

رضوانی در ادامه ضمن یادآوری و تاکید به مدیران دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: در فصل انتخابات و آغاز تبلیغات انتخاباتی مدیران نباید خدمات‌دهی به عموم را فراموش کنند و کارها را به بعد از انتخابات واگذار نکنند از این رو باید تا آخرین روز و به صورت همیشگی خدمات به صورت مستمر ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به قانون انتخابات کلیه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید میزان نیروی انسانی مورد نیاز و امکانات لازم در انتخابات را به ستاد انتخابات ارائه دهند و همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول استانی ابراز داشت: انتخابات امری مهم بوده و اثری ملی و بین‌المللی دارد از این رو همه نهادها و دستگاه‌ها باید پای کار آیند و هیچ کس نمی‌تواند از آن تمرد کند و در ارائه امکانات و نیروی انسانی هیچ گونه کوتاهی و قصور قابل قبول نیست.

وی نقش روابط عمومی ادارات را نقش مهم و بی‌بدیل در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواند و گفت: روابط عمومی ادارات به عنوان سخنگوی هر سازمانی هستند که با انتقال مشکلات عموم به مسئولان و بر عکس بسیار مهم و موثر در رفع مشکلات هستند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌ها و روابط عمومی سازمان‌های دولتی اذعان کرد: با توجه به نزدیک شدن به تبلیغات انتخاباتی نباید در ادارات هیچ گونه فضای انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ایجاد شود.

رضوانی استفاده از امکانات دولتی برای هرگونه تبلیغات  انتخابات را جرم محسوب کرد و گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای مورد نظر خود را ندارد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: این استان با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی حائز مقام برتر کشوری شد و برگ زرین دیگری به افتخارات کشور و استان اضافه کردند از این رو باید قومیت‌گرایی و حزب‌گرایی نیز کنار گذاشته شود و تبلیغات روال عادی و سالم خود را طی کند.

انتهای پیام/82011/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول