اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی زاهدان و نصرت‌آباد مشخص شدند

فرماندار زاهدان گفت: اعضای اصلی و علی‌البدل معتمد هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر زاهدان و نصرت‌آباد انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی زاهدان و نصرت‌آباد مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، عباسعلی ارجمندی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: 9 نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر هم به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

وی افزود: هیئت اجرایی قانون است و وظیفه ما حرکت در مدار قانون، حکم قانون هیئت اجرایی ریاست جمهوری از انجام تکالیف و از یادگارهای امام خمینی (ره) است که از مردم سالاری دینی به جا مانده است.

فرماندار زاهدان ضمن تأکید بر اینکه در کشور ما این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند اضافه کرد: دشمنان در شرایطی می‌خواهند کارشکنی کنند، اما ملت ایران با هوشیاری و درایت لازم با تبعیت از مقام معظم رهبری دشمنان را کنار زده و تلاش‌های آنها را که می‌خواهند بین مردم و نظام فاصله بیندازند از بین می‌برند.

علیرضا کیخا مسئول هیئت نظارت شهرستان زاهدان نیز گفت: هیئت نظارت تلاش دارد معتمدینی که از سوی فرمانداری به هیئت نظارت معرفی شده‌اند را از میان افرادی توانمند و انسان‌هایی امین انتخاب کند.

در این نشست پس از رأی‌گیری از میان 30 نفر از معتمدین، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان زاهدان انتخاب شدند.

بر اساس رأی‌گیری به عمل آمده، محمد صفدری، حجت‌الاسلام علی فقیهی، محمد خزائی، محمدعلی کردی، محمدحسن زحمتکش، مولوی عبدالغنی بارانی، اسماعیل حسین‌زهی، علی کیخا و عصمت عزیزی به عنوان اعضای اصلی و  غلامرضا کیخا، عباسعلی رضایی کیخاژاله، ناصر زورقی، ابراهیم افرازه، محمدگل عیسی‌زائی اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر انتخاب شدند.

علاوه بر 9 نفر معتمد انتخاب شده، عباسعلی ارجمندی فرماندار شهرستان به عنوان رئیس هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اسماعیل اکبری رئیس دادگستری، محمدرضا میر نماینده دادستان و غلامحسین امینی‌راد رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای ثابت و اداری این هیئت حضور داشتند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول