اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

پارکینگ‌های شهر قزوین به مزایده گذاشته می‌شوند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پارکینگ‌های سطح شهر قزوین پس از بررسی کارشناسی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به مزایده گذاشته می‌شوند.

پارکینگ‌های شهر قزوین به مزایده گذاشته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار داشت: در حال حاضر 9 پارکینگ در سطح شهر قزوین با تعرفه شورای اسلامی فعال هستند که بر اساس ظرفیت و تقاضایی که از سوی شهروندان برای پارک خودرو می‌شود، دسته‌بندی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ‌ها به سه دسته تقسیم شده‌اند، افزود: دسته نخست شامل پارکینگ‌های شهید انصاری و رازی، دسته دوم شامل پارکینگ‌های کوثر، بازار و دانش و دسته سوم نیز شامل پارکینگ‌های هفت دی، طالقانی و آسان پارک است.

این مسئول ادامه داد: بحث کارشناسی این پارکینگ‌ها به طور دقیق از سوی کارشناسان دادگستری بررسی شده و ظرفیت و اجاره‌بهای ماهیانه آن‌ها مشخص می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: پس از بررسی کامل کارشناسان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری این پارکینگ‌ها به مزایده گذاشته می‌شوند.

عرشیان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده پارکینگ‌های طالقانی و آسان پارک به دلیل نزدیک بودن به یکدیگر تلفیق خواهند شد.

به گفته وی پارکینگ سرچشمه به سیستم مدیریت مکانیزه مجهز شده و در آینده نزدیک بقیه پارکینگ‌های سطح شهر قزوین نیز به این سیستم مجهز خواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه قرارداد پیمانکار کارت پارک نیز روبه اتمام است، گفت: در حال حاضر طرح کارت پارک در 12 خیابان سطح شهر قزوین اجرا می‌شود که با اجرای این طرح در خیابان مولوی به زودی تعداد خیابان‌های مجهز به کارت پارک به 13 خیابان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسی و برآورد هزینه‌های طرح کارت پارک در این خیابان‌ها، طرح کارت پارک نیز به مزایده گذاشته می‌شود.

عرشیان عنوان کرد: در مزایده جدید قبض سنتی کاملاً حذف شده و به صورت مکانیزه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول