اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد حقوقی شرکت‌های حمل و نقل البرز خبر داد

رسیدگی به تخلفات 24 موسسه حمل و نقل ریلی در البرز

مسئول واحد حقوقی و دبیر کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل استان البرز از رسیدگی به تخلفات 24 شرکت و موسسه حمل و نقل ریلی در این استان خبر داد.

رسیدگی به تخلفات 24 موسسه حمل و نقل ریلی در البرز

رضا دانیالی پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل برون شهری، در جلسات کمیسیون‌های مواد 5 و 12 استان البرز در طی سال 91 به تخلفات 24 شرکت و موسسه حمل و نقلی رسیدگی و احکام مربوطه صادر شد.

وی ادامه داد: در مجموع تذکر کتبی برای هشت شرکت، توبیخ کتبی با درج در پرونده برای پنج شرکت، لغو پروانه به صورت تعلیقی برای هفت شرکت و تعطیلی موقت یک یا چند مسیر فعالیت برای دو شرکت، از جمله احکام صادر شده برای شرکت‌های متخلف بوده و برای دو شرکت نیز حکم برائت صادر شد.

این مسئول گفت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر شامل حمل بار تجاری با اتوبوس، تأخیر در حرکت و اعزام اتوبوس، جذب مسافر از روش‌های غیر متعارف، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد دفترچه کار، عدم مطابقت صورت وضعیت با نام مسافران، واگذاری صدور صورت وضعیت و صدور بلیت به اشخاص غیر مجاز بوده است، که در جلسات کمیسیون به آن‌ها رسیدگی و احکام مربوطه صادر گردیده است.

دانیالی پویا درباره تخلفات انجام شده در بخش حمل و نقل کالا نیز گفت: صدور بارنامه خارج از حوزه فعالیت، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی، عدم رعایت ضوابط حمل محمولات ترافیکی و واگذاری صدور بارنامه به اشخاص غیرمجاز از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالا بوده است.

به گفته وی تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در سال 91 نسبت به مدت مشابه سال قبل که به 42 پرونده رسیدگی شده بود، کاهش قابل توجهی داشته است که این امر نشان‌دهنده رعایت قوانین و مقررات از سوی شرکت‌های حمل و نقلی است.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول