اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد:

حمل و نقل بار در مشهد ساماندهی می‌شود / انبارها در پایانه‌های بار استقرار می‌یابند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با راه‏اندازی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه در شهرداری مشهد، وضعیت حمل و نقل بار در این شهر در حال ساماندهی است.

حمل و نقل بار در مشهد ساماندهی می‌شود / انبارها در پایانه‌های بار استقرار می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا زعیمی با بیان این که کلان‌شهرها همواره با مشکل حجم بالای ترافیک و آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از عبور و مرور وسایل نقلیه باری و کاربری‎های نامناسب مراکز تجمیع و توزیع بار روبه‌رو هستند، اظهار داشت: مشهد به عنوان یکی از  قطب‏های صنعتی کشور، روزانه با حجم زیادی از حمل و نقل درون‌شهری مواجه است و عدم توجه به حمل و نقل بار می‎تواند مشکلات متعدد ترافیکی در این شهر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل بار می‏تواند سیستم حمل و نقل درون‌شهری را به صورت یکپارچه و هدفمند در این زمینه مدیریت کند، اظهار داشت: عدم هماهنگی و کنترل بر حمل بار درون‌شهری باعث سردرگمی شهروندان، افزایش ترافیک شهری، آلودگی‌های هوا و ... شده که با توجه به اهمیت روزافزون حمل بار در زندگی روزمره، نیاز به مدیریت قوی در این زمینه احساس می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه با ساماندهی وضعیت بار علاوه بر برقراری نظم شاهد امنیت روانی شهروندان هستیم گفت: با ایجاد این تشکیلات صاحبان کالا با آسایش بیشتری زنجیره حمل کالای خود را دنبال می‎کنند.

زعیمی با تاکید بر ضرورت اعمال محدودیت زمانی و مکانی بر حمل بار و کالا درسطح شهر افزود: باید محدودیت‌های زمانی و مکانی برای حمل بار با توجه به نوع کالا و مناطق و شبکه‌های شهری انجام شود.

وی همچنین به ضرورت ساماندهی انبارهای بار و مراکز تجمیع و توزیع بار در سطح شهر که در کاربری‌های نامناسب شهری استقرار یافته‌اند اشاره کرد و ادامه داد: با ایجاد پایانه‌های بار درون شهری، تمامی مراکز و انبارهای بار مذکور از سطح شهر جمع‌آوری و در پایانه‌های بار استقرار می‌یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با ساماندهی حمل بار مشهد، شهروندان شاهد شرایط مطلوب‌تری در حوزه حمل بار باشند.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول