اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل بیرجند خبر داد

تجهیز شرکت‌های حمل و نقل بیرجند به بارنامه آنلاین

معاون اداره حمل و نقل بیرجند از تجهیز شرکت‌های حمل و نقل به نصب نرم‌افزار صدور بارنامه آنلاین خبر داد و گفت: پیگیری و اجرای آن در سال گذشته انجام شده است.

تجهیز شرکت‌های حمل و نقل بیرجند به بارنامه آنلاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی حسینی پیش از ظهر امروز در کمیسیون پیشگیری از قاچاق و ارز در بیرجند، اظهار کرد: مکاتبه با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا به منظور خودداری از پذیرش کالاهای فاقد کد در راستای اجرای طرح شبنم انجام شده است.

وی اطلاع‌رسانی به موقع به تشکل‌های صنفی از آخرین مفاد و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های اجرایی و برنامه پیرامون قاچاق کالا و ارز به منظور آگاهی رانندگان ناوگان اعزامی، اعلام مشخصات ناوگان دارای باک اضافه از سوی نیروی انتظامی به شرکت‌های حمل‌ و نقل کالا و مسافر به منظور جلوگیری از ارائه خدمات را از فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها برشمرد.

هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل برای صدور بارکد

معاون حمل و نقل بیرجند، هماهنگی و مکاتبه با انجمن‌های صنفی شرکت‌‌های حمل و نقل کالا به منظور صدور بارکد پس از اخذ مجوز صادره از اداره دامپزشکی شهرستان برای محموله‌ها و فرآورده‌های خام دامی و مکاتبه با انجمن‌‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر به منظور ابلاغ به شرکت‌های حمل و نقل برای بازدید مدیران فنی از سرویس اعزامی و کنترل ناوگان قبل از صدور صورت وضعیت و بارنامه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در اداره کل حمل و نقل برشمرد.

حسینی با اشاره به دوره‌های آموزشی افزود: کلاس‌های آموزشی و توجیهی قوانین و مقررات حمل‌ونقلی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل کالا و مسافر و جلسات توجیهی ویژه مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل برگزار شده است.

وی از بازدید و نظارت و اجرای کنترل نامحسوس جاده‌ای با همکاری پلیس‌راه انتظامی استان به منظور نظارت و کنترل بر ناوگان‌های حمل‌و نقل فاقد کارکرد به ادارات ذیربط برای انسداد موقت هوشمند سوخت خبر داد و اضافه کرد: درج کد ملی و شناسنامه اقتصادی گیرنده و فرستنده کالا در بارنامه‌های صادره شرکت‌های حمل ‌و نقل پیگیری شده است.

تجهیز شرکت‌های حمل و نقل به نصب نرم‌افزار صدور بارنامه ‌آنلاین

معاون حمل و نقل بیرجند پیگیری تجهیز شرکت‌های حمل و نقل به نصب نرم‌افزار صدور بارنامه آنلاین توسط شرکت‌های حمل‌و نقل و اجرای آن به صورت صددرصد در آبان‌ماه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: تجهیز شرکت‌های حمل ‌و نقل مسافر به نصب نرم‌افزار صدور صورت وضعیت آنلاین توسط شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌‌ و نقل مسافر پیگیری شده است.

حسینی کنترل بارنامه‌های صادره شرکت‌های حمل‌و نقل به منظور حمل ‌و نقل محمولات و فرآورده‌های خام دامی پس از اخذ مجوز صادر از اداره دامپزشکی شهرستان و بازدید از شرکت‌های حمل ‌و نقل و کنترل بارنامه‌های صادره و بازدید از سرویس‌های اعزامی و کنترل اسناد و مدارک رانندگان و وسیله نقلیه را اقدامات انجام شده در سال گذشته دانست.

وی اذعان داشت: تخلفات شرکت‌های حمل ‌و نقل مسافر سایر استان‌‌ها به استان خراسان جنوبی برای طرح در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها ارسال شده است.

حسینی از عدم ارائه خدمات به ناوگان دارای باک اضافه توسط شرکت‌های حمل‌و نقل کالا و مسافر با توجه به اعلام نیروی انتظامی خبر داد و خاطر نشان کرد: ارسال مشخصات رانندگان و ناوگان متخلف بر اساس رای صادره مراجع قضایی استان به ادارات کل سراسر کشور به منظور خودداری از ارائه خدمات ارسال شده است.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول