اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

جلوگیری از حمل و نقل مواد خطرناک در داخل شهر زنجان

استاندار زنجان بر جلوگیری از حمل و نقل مواد خطرناک در داخل شهر زنجان تاکید کرد.

جلوگیری از حمل و نقل مواد خطرناک در داخل شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ایمنی استان اظهار کرد: برخی از مواد زائد موجب به خطر انداختن سلامتی شهروندان می‌شوند که باید توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل شورای حمل و نقل ایمنی راهکار مناسبی برای ایجاد امنیت جاده‌ای و همچنین جلوگیری از انتقال و ورود مواد خطرناک به استان است، اضافه کرد: باید کمیته‌های ویژه به منظور انجام اقدامات لازم در بحث ایمنی حمل و نقل تشکیل شود.

استاندار زنجان با اشاره به حساسیت برخی از مواد زائد و خطرناک افزود: باید اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام و مطالعاتی که در زمینه مضرات این نوع مواد انجام شده است، به دستورالعمل تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش‌های لازم به منظور حمل‌و نقل مواد زائد خطرناک جاده‌ای با ایمنی کامل در محورهای مواصلاتی استان صورت گیرد.

در ادامه این جلسه علی‌اکبر کریمی معاون عمرانی استاندار زنجان نیز به بیان مطالبی در زمینه تصویب قانونی با عنوان توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون دولت موظف است، در راستای توسعه حمل و نقل برون شهری و مدیریت بر مصرف سوخت در امر بهینه‌سازی در بخش حمل و نقل اقدام کند.

 مدیرکل محیط زیست استان زنجان نیز در این جلسه به معرفی مواد زائد پرداخت و گفت: مواد زائد موادی است، که دارای مسمومیت کوتاه‌مدت باشد.

 امیر هادیانی خاطرنشان کرد: مسمومیت از راه حلق، جذب پوستی و ایجاد ناراحتی در افراد در صورت تماس با چشم و پوست و... از مضرات این نوع مواد هستند.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول