اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهرکرد:

2 پارکینگ طبقاتی در شهرکرد احداث می‎شود

رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: به‌منظور کاهش بار ترافیک شهر دو قطعه زمین در میدان فردوسی و خیابان ملت شهرکرد به منظور احداث پارکینگ طبقاتی خریداری شده است.

2  پارکینگ طبقاتی در شهرکرد احداث می‎شود

فیروز امیرخانی امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مشکلات ناشی از ترافیک در همه جای دنیا موجب نارضایتی مردم است، ترافیک زیاد موجب تاخیر در انجام امور شهری و کاهش بازدهی اقتصادی فعالیت‌‌های شهروندان، افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی و اثرات منفی بر محیط زیست و هم‌چنین ایجاد خستگی و استرس ناشی از رانندگی در ترافیک‌‌های سنگین برای شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش حجم ترافیک به یک مشکل اساسی تبدیل شده است، گفت: برخی از راه‌کارهای حل این معضل، احداث پارکینگ طبقاتی، گسترش حمل و نقل عمومی و توجه ویژه به برنامه‌‌ریزی شهری است.

امیرخانی با اشاره به قانون ضرورت احداث پارکینگ در ساخت و سازها، گفت: به ساختمان‌هایی که پارکینگ در آن تعبیه نشده باشد پایان کار داده نمی‎شود.

رئیس شورای شهر شهرکرد ادامه داد: همچنین به‌منظور کاهش بار ترافیک شهر علاوه بر احداث پارکینگ یزدان دو قطعه زمین در میدان فردوسی و خیابان ملت شهرکرد خریدار شده است که به زودی عملیات احداث این دو پارکینگ آغاز خواهد شد.

وی از پیگیری طرح الحاق کمربند شمال خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد در خیابان کاشانی ضرورت ایجاد کمربند شمالی بیش از پیش لازم و ضروری است.

امیرخانی خاطرنشان کرد: احداث کمربند شمال تا 9 کیلومتری از جاده سامان به خوزستان در کاهش بار ترافیکی شهر کمک می‌کند.

این مسئول در ادامه با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در اجرای طرح‌های شهری، گفت:  انتظار داریم تمام آحاد جامعه شوراها را در ارائه هرچه بهتر برنامه‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول