اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 فروردین ‌ماه جاری

پارکینگ خودروهای سنگین در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر‌عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پارکینگ خودروهای‌ سنگین با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان و وسعت پنج هزار متر‌مربع در بلوار جمهوری اسلامی 27 فروردین ماه سال جاری در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

پارکینگ خودروهای سنگین در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار داشت: با توجه به ضرورتی که نسبت به احداث پارکینگ خودروهای‌ سنگین در سطح این شهر احساس می‌شود سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اقدام به احداث پارکینگ در محدوده بلوار‌ جمهوری اسلامی کرد.

وی افزود: زمین لازم برای احداث پارکینگ خودروهای سنگین در بلوار جمهوری اسلامی توسط منطقه یک شهرداری قزوین تملک شده بود که در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.

مدیر‌عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: عملیات اجرایی این طرح از اسفند‌ ماه سال گذشته شروع شده است.

عرشیان ابراز‌ داشت: عملیات اجرایی احداث این پارکینگ شامل عملیات زیرسازی، کف‌سازی، محصور‌کردن، تجهیز روشنایی پارکینگ و نصب تابلوهای مورد نیاز برای پارکینگ بود که به طور کامل انجام شده و پارکینگ آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: علاوه بر خودرو‌های سنگین، مراجعین بهشت‌ صدر، بهشت حسینی و چهارراه نوبلی نیز می‌توانند از امکانات این پارکینگ استفاده کنند.

مدیر‌عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به راه‌اندازی مرکز خرید و فروش خودرو در محدوده این پارکینگ افزود: در ضلع شرقی میدان مادر یک مرکز غیر‌رسمی خرید و فروش خودرو وجود دارد که سبب ترافیک شده است.

وی گفت: با توجه به پیگیری‌های نیروی‌ انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در این خصوص سازمان حمل و نقل و ترافیک به منظور جلوگیری از ترافیک در این محدوده و نظم‌ بخشیدن به محل استقرار فروشندگان و خریداران و همچنین افزایش امنیت محیطی اقدام به راه‌اندازی مرکز رسمی خرید و فروش خودرو در محدوده این پارکینگ کرده است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به موقعیت مناسب این زمین برای راه‌اندازی مرکز خرید و فروش خودرو اقدامات اولیه اخذ مجوز صورت گرفته است.

مدیر‌عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در ادامه افزود: اجرای عملیات عمرانی این مرکز خرید و فروش به بخش‌ خصوصی واگذار شده است که پس از هماهنگی‌های لازم با اداره ثبت اسناد و املاک، عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

انتهای‌پیام/77012/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول