اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد

انجام 45 درصد ترددها از طریق حمل و نقل عمومی

معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: 45 درصد ترددها در نقاط مختلف کشور از طریق حمل و نقل عمومی انجام می‏پذیرد.

انجام 45 درصد ترددها از طریق حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پرهام جانفشان‏عراقی پیش از ظهر امروز با حضور در همایش تجلیل از رانندگان نمونه در پایانه بار سمنان، با اشاره به اینکه 60 تا 75 درصد تردد در جهان از طریق حمل و نقل عمومی انجام می‏پذیرد، این آمار را در ایران تا 45 درصد ذکر کرد.

وی گفت: با بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در استفاده از ناوگان جاده‏ای، ارائه خدمات مطلوب‏تر به مسافران یا نوسازی ناوگان با اعطای تسهیلات کم‏بهره می‏توان به معیار جهانی در این عرصه نزدیک شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و ارائه گزارش عملکرد اداره کل، رانندگان را طلایه‏داران حمل و نقل جاده‏ای دانست.

داوود سعدی گفت: رانندگان با گذراندن دوره‏های مختلف کاربردی فرهنگ رانندگی را در خود ارتقا بخشیده‏اند و کاهش 15 درصدی تصادفات در سطح استان نشان‏دهنده این واقعیت است.

رئیس خانه حمل و نقل جاده‏ای استان سمنان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاندار و هیئت همراه در این مراسم، حمایت آنها را در ایجاد خانه حمل و نقل جاده‏ای ستودنی خواند و گفت: در سال گذشته، اجرای چندین مصوبه به دستور استاندار سمنان نشان‏دهنده عنایت و توجه ایشان به قشر زحمت‏کش راننده است.

گفتنی است، در پایان از 10 نفر از رانندگان نمونه حمل و نقل بخش کالا و مسافر استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/2249/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول