اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ابهر:

جنایت سلفی‌ها نشان‌دهنده اوج زبونی و ذلت آنها است

خطیب جمعه ابهر با اشاره به اقدامات تروریستی سلفی‌ها و حامیان آنها در سوریه گفت: جنایت سلفی‌ها نشان‌دهنده اوج زبونی و ذلت آنها است.

جنایت سلفی‌ها نشان‌دهنده اوج زبونی و ذلت آنها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ابهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه میلاد پر برکت امام محمد باقر (ع) تولد آن امام بزرگوار را به همه مسلمانان جهان تبریک و همچنین سالروز شهادت امام علی‌النقی (ع) را تسلیت گفت.

وی در ادامه بحث هفته‌های قبل راجع به شیطان گفت: خداوند برخی انسان‌ها را به حال خودشان وا می‌گذارد و بعضی را تحت ولایت شیطان اداره می‌کند.

خطیب جمعه ابهر افزود: کسی که خدا را می‌بیند و خود را در اختیار خدا قرار می‌دهد، خداوند سبحان نیز خود کارهایش را بر عهده می‌گیرد و این همان مقام ولایت است که خدا ولی و مسئول تدبیر و اداره انسان می‌شود.

وی در ادامه از زحمات استاندار زنجان، حضور با برکت وی در نماز جمعه، تلاش وی برای افتتاح دانشگاه فنی مهندسی ابهر و حل مشکل آن تقدیر و بر خدمت‌رسانی بیشتر بر مردم تاکید کرد.

رحیمی در ادامه به اقدام زشت سلفی‌ها در تعرض به ساحت حجربن عدی اشاره کرد و افزود: این جنایت بزرگ که حاکی از اوج زبونی و ذلت است، یکی دیگر از خباثت و اسلام‌ستیزی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و وهابی‌های از خدا بی‌خبر را آشکار ساخت.

وی تصریح کرد: هتاکان با دلارهای عربستان و بعضی از کشورهای دیگر عربی و رژیم صهیونیستی و آمریکا که از نسل معاویه هستند در نهایت ذلت به یک کشور اسلامی حمله و پیوند نامبارکی را بسته‌اند.

خطیب جمعه ابهر با بیان اینکه آنها تلاش دارند سوریه را که در اوج عزت یک مدافع بزرگ مقاومت بود در هم بکوبند، تصریح کرد: امروزه این از خدا بی‌خبران مردم کشور سوریه را به خاک و خون کشیده و جسورانه به حریم یک کشور تجاوز و عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

وی افزود: سلفی‌ها و حامیان آنها علاوه بر اقدامات تروریستی خود بر مقدسات مسلمین نیز توهین و به اماکن متبرکه ضربه می‌زنند و دل مسلمانان و به ویژه شیعیان را جریحه‌دار می‌کنند.

انتهای پیام/2308/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول