اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

وهابیت نه شیعه است نه سنی

امام جمعه حاجی آبادگفت: وهابیت قوم تخریبی است که نه شیعه است و نه سنی؛ بلکه هدف آنها و استکبار کمرنگ کردن دین اسلام است.

وهابیت نه شیعه است نه سنی

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی آباد، حجت الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری در تجمع اعتراض‌آمیز اصناف و بازاریان و جمعی از اقشار مردم حاجی‌آباد در پی هتک حرمت به مزار صحابه پیامبر (ص) اظهار داشت: وقوع این اتفاقات تلخ حاکی از آن است که مخالفان نه تنها اسلام را قبول ندارند؛ بلکه به انسانیت هم اعتنا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: شما پیغمبر خدا را قبول ندارید؛ چه برسد به صحابه آن حضرت، چراکه سرسپرده استکبار هستید و هر آنچه می‌گویید دیکته شده استکبار خبیث است. 

امام جمعه حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: وهابیون دست نشانده انگلیس و استکبار جهانی هستند و آنها از اتحاد بین شیعه و سنی هراس دارند و دشمنان می‌دانند که اگر این دو با هم متحد شوند، کسی جلودار آنها نیست؛ پس گفتند باید یک نیرویی از درون خودشان شکل گیرد و قطعاً با چنین جنایتی سعی بر جریحه‌دار کردن قلب شیعیان دارند.

مختاری عنوان کرد: وهابیون دو روش را هدف خود قرار داده‌اند؛ یکی تخریب آثار صدر اسلام برای از بین بردن اصالت و هویت دینی در جامعه اسلامی و دیگری کوچک کردن مقام اولیای دین با ابزارهای گوناگون برای جدا کردن جامعه از آنها.

امام جمعه حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: شما کجا سراغ دارید که پیامبر (ص) به قبر کسی بی‌حرمتی کرده باشد. پیامبر گرامی اسلام (ص) همیشه می‌فرمودند که مومنین قبرشان هم حرمت دارد و باید به آن احترام گذاشت.

وی افزود: وهابیون با چنین ساز و کارهایی هدف تخریب اسلام را دارند و وظیفه تشیع است که در برابر این افکار انحرافی خود را مسلح به اعتقادات راسخ و تعصبات معنی دار مذهبی کنند.

در پایان حاضران در اعتراض به هتک حرمت به مزار صحابه پیامبر (ص) در مسجد جامع تجمع و انزجار خود را به وهابیون تروریست اعلام کردند.

انتهای پیام/88002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول