اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

تشیع تا آخر در برابر حرکت‌ وهابیون سلفی می‌ایستد

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: تشیع با قرار گرفتن در برابر حرکت وهابیون سلفی، تا آخر از اعتقادات اسلام دفاع می‌کند.

تشیع تا آخر در برابر حرکت‌ وهابیون سلفی می‌ایستد

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن محکوم کردن اقدام زشت وهابیون سلفی در تخریب مقبره صحابی رسول‌الله (ص) اظهار کرد: این عمل وهابیت حرکت زشتی است که در راستای اسلام‌ستیزی و خدشه‌دار کردن اذهان مسلمانان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سربازان صهیونیزم و دست‌آموزان استکبار جهانی با حمله‌ور شدن به مقدسات شیعیان به دنبال هتک حرمت هستند که حرکتی دور از شأن و انسانیت است.

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: هتک حرمت تروریست‌ها به مقبره جعفر طیار یکی دیگر از صحابه پیامبر (ص) از دیگر اقدامات زشتی است که  نشان از قسی‌‌القلب بودن دشمنان اسلام دارد.

وی با تأکید بر اینکه وهابیت جاهل به دنبال از بین بردن آثار فاخر اسلامی است، عنوان کرد: تشیع با قرار گرفتن در برابر حرکت وهابیون تا آخر می‌ایستند تا جلوی این حرکت زشت گرفته شود.

محمدی با اشاره به تجمع‌ اعتراض‌آمیز مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان اظهار کرد: با شکل‌گیری یک حرکت مردمی ضمن محکوم کردن این حرکت قبیح، می‌توانیم الگویی برای سایر استان‌ها برای تجمع‌های اعتراضی باشیم که دانش‌آموزان و دانشجویان نقش مهمتری در این زمینه دارند.

وی در پایان اظهار کرد: مردم همدان روز سه‌شنبه به منظور اعلام انزجار از هتک حرمت به مقدسات مسلمانان در میدان امام (ره) ندای استکبارستیزی را فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول