اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی:

اقدام نوکران وهابی صهیونیست‌ها بیداری جهانی را قوت می‌بخشد

بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر (عج) در پیامی هتک حرمت به صحابى جلیل القدر و شهید والامقام و تخریب قبر منور حجر بن عدی را تسلیت گفته و این اقدام نوکران وهابی صهیونیست‌ها را مقدمه بیداری در جهان و زمینه‌سازی ظهور دانست.

اقدام نوکران وهابی صهیونیست‌ها بیداری جهانی را قوت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی آمده است: مرور زمان و گذشت دوران، کفر درونى و فساد باطنى شجره ملعونه و خبیثه و آنان که مورد نفرین شجره طیبه واقع شده‌اند را آشکار مى‌کند.

مگر وعده‌هاى حق تعالى خلف پذیر است؟ آیا «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ» و «إِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» وعده نصرت و حفاظت دین مبین و مکتب خاتم النبین صلى الله علیه واله نیست؟ همه این دست و پا زدن‌هاى عمال یهود یعنى وهابیون براى این است که «وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ» تحقق پیدا نکند و حق به حق‌دار برنگردد.

در این پیام تصریح شده است: آنان با این اعمال ددمنشانه و این جنایات مفتضحانه بدون اینکه خود بدانند به آشکار ساختن باطن پلیدشان اقدام مى‌کنند. با این جنایات مردم جهان خاصه مسلمانان، صد درصد به اهداف ابلیسى مخالفان اسلام به ویژه صهیونیسم آگاه مى‌شوند و به نوکرى وهابیت در برابر حاکمان یهودى، علم و یقین پیدا مى‌کنند آنکه با رعب در دل دشمنان اسلام، خاتم الانبیاء صلى الله علیه واله را یارى کرد، امروز با رعب در دل دشمنان امامت و ولایت زمینه پیروزى خاتم الاوصیاء حضرت مهدى عجل الله فرجه الشریف را فراهم می‌کند.

در این پیام افزوده شده است: تخریب بقیع مقدس و سامراى مطهر و این ایام حمله و جسارت به قبر منور صحابى جلیل القدر و مجاهد عظیم الشان حضرت حجر بن عدى پیامش چیست؟ معاویه قاتل حجر بن عدى بدون دستور «کعب الاحبار یهودى» مگر مى‌توانست کارى انجام دهد؟ و امروز مگر بى‌ادبى به حجر بن عدى و به تعبیرى شهادت دوم این بزرگمرد مى‌تواند بدون فرمان صهیونیسم باشد.

در این پیام تاکید شده است: امروز تخریب قبر منور این شهید عظیم الشان یک پیام بزرگ دارد و آن این است که عاملین این جنایات اگر چه گوینده «اشهد ان محمداً رسول الله صلى الله علیه وآله» هستند ولى بعید نیست از ترس «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ» و خوف ظهور منجى عالم بشریت به قبر مطهر رسول الله صلى الله علیه وآله نیز حمله و به مقام و شأن آن حضرت جسارت کنند. مگر مسلمانان واقعه تخریب بقیع را نمى‌دانند و مگر حمله به حرم شریف نبوى صلى الله علیه وآله جزء اهداف عمال اجانب نبود؟ و مگر اسلاف اینان حتى به هتک کعبه مقدسه نپرداختند؟

در بخش پایانی این پیام تصریح شده است: این افشاگرى خصم علیه خود و اثرات آن که بیدارى خلائق و زمینه‌سازى ظهور است به ید الله انجام مى‌گیرد و مردم عالم، خادم و خائن را در این جریانات مى‌شناسند و نیاز به یک منجى آسمانى را درک مى‌کنند. در پایان هتک حرمت به این صحابى جلیل القدر و شهید والامقام و تخریب قبر منور او را به پیامبر خدا (ص) و اولاد طاهر ایشان علیهم السلام، خاصه به مهدى موعود (عج) و همه مسلمین و دلسوختگان تسلیت عرض کرده و براى پیروزى اهل ایمان و تعجیل فرج امام زمان (عج) دعا مى‌کنم.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول