اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام می‌شود

راهپیمایی دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به تحرکات وهابیان در سوریه

مسئول بسیج دانشجویی ارومیه گفت: ظهر امروز دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به تحرکات وهابیان در سوریه راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به تحرکات وهابیان در سوریه

امیر شجاعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ظهر امروز دانشجویان مسلمان و متعهد دانشگاه ارومیه راهپیمایی برگزار می‌کنند تا به این ترتیب اعتراض خود به تحرکات وهابیون در سوریه را به نمایش بگذارند زیرا در طول چند روز گذشته وهابیان درصدد هتک حرمت به بارگاه حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س) و صحابه پیامبر (ص) بوده‌اند.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی باشکوه از مقابل دانشکده علوم آغاز شده و در مقابل مسجد دانشگاه نیز با صدور بیانیه و سخنرانی یکی از مسئولان علمی استان اختتام می‌یابد به طوری که در سطح شهر نیز دانشکده‌های زیرپوشش دانشگاه ارومیه با برپایی راهپیمایی به اعتراض دست می‌زنند.

شجاعی با اشاره به اینکه عامل اصلی این قبیل تحرکات و هتک حرمت به بارگاه مطهر حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س) و صحابه پیامبر اکرم (ص) آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی است، افزود: این کشورها برای به آشوب کشاندن کشور مسلمان سوریه به هر دست‌آویزی چنگ می‌زنند به طوری که در چند روز اخیر نیز حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را شاهد بودیم.

مسئول بسیج دانشجویی ارومیه بر لزوم متحد شدن مسلمانان مناطق مختلف دنیا برای بی اثر شدن این قبیل توطئه‌ها تاکید کرد و افزود: کشورهای غربی به دنبال این موضوع هستند که مقابل بیداری اسلامی سدی ساخته و کشورهای مسلمان را یکی پس از دیگر اشغال کنند ولی در صورت متحد شدن مسلمانان این هدف شوم دشمن تحقق نمی‌یابد.

وی اذعان داشت: از نقش دانشجویان مسلمان و ایرانی در بی‌اثر شدن موج تبلیغاتی این اقدامات نباید غفلت کرد به طوری که جوانان متعهد و مومن کشورمان همواره در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به نقش‌آفرینی پرداخته و با پیروزی رساندن انقلاب اسلامی در سال 1357 یک الگویی از مدیریت موفق اسلامی را در طول 34 ساله گذشته به ملل مختلف دنیا عرضه کرده‌اند.

انتهای پیام/61002/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول