اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه فیروزکوه:

وهابیان بار دیگر خوی وحشی خود را نشان دادند/ وهابیت در سلطه آمریکا و اسرائیل است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه با اشاره به هتک حرمت دو شهید صدر اسلام گفت: وهابیان بار دیگر خوی وحشی خود را نشان دادند و همه فهمیدند که وهابیت در سلطه آمریکا و اسرائیل است.

وهابیان بار دیگر خوی وحشی خود را نشان دادند/ وهابیت در سلطه آمریکا و اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام شکرالله حسن‏پور در کلاس تفسیر سوره مبارکه «حشر» که در نمازخانه سپاه فیروزکوه برگزار شد، در جمع پاسداران و سربازان وظیفه اظهار داشت: خبر هتک حرمت به مرقد دو شهید صدر اسلام و صحابی باوفای پیامبر اسلام (ص)، جعفر طیار برادر گرانقدر امام علی (ع) و حجربن عدی که از یاران باوفای امام علی(ع) بودند، دل همه مسلمانان جهان را آزرد.

وی تصریح کرد: این دو انسان بزرگوار در راه ولایت به شهادت رسیدند و این واقعه، احساسات همه مسلمین به خصوص شیعیان جهان را جریحه‏دار کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه افزود: متاسفانه در این واقعه تلخ و دلخراش، مرقد منور حجربن عدی نبش قبر و بدن مطهر این شهید راه ولایت که بعد از حدود یک‌هزار و 383 سال سالم و کامل بود، توسط وهابیان وحشی ربوده شد.

حسن‏پور تصریح کرد: این مصیبت بزرگ را به محضر ولی عصر، امام زمان (عج) و همچنین مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‏الله خامنه‏ای، مراجع بزرگوار تقلید و همه مسلمین و شیعیان جهان باید تسلیت گفت.

وی ادامه داد: باید هوشیار باشیم که دشمن با این وحشی‏گری و حیله‏گری خویش، به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین جهان است.

دشمن آخرین تیرهایی که دارد، پرتاب می‏کند

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری در مقابل اقدامات دور از انتظار دشمنان گفت: ما این عمل زشت وهابیت را محکوم و همه مسلمانان را به صبر و آرامش دعوت می‏کنیم و همه باید احساساتشان را کنترل کنند.

حسن‏پور افزود: ما در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم و دشمن هم آخرین تیرهایی که دارد، پرتاب می‏کند.

وی تصریح کرد: دشمنان آنقدر عاجز و زمین‏گیر شده‏اند که دست به چنین عملی زده‏اند و قبر مطهر دو صحابی پیامبر (ص) و امیرالمومنین(ع) را مورد هتک حرمت قرار می‏دهند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: این حادثه بسیار تلخ و ناگوار شیرینی و پیروزی بزرگی برای مسلمین و شیعیان جهان در پی داشته و دشمنان اسلام با این کار ناروا، حقانیت فرهنگ علوی را اثبات کردند.

وهابیت بدون مذهب و در سلطه آمریکا و اسرائیل است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه با اشاره به این‏که اگر خدا خواهد عدو سبب خیر شود، خاطرنشان کرد: آنهایی که اصلاً شهدای صدر اسلام برایشان اهمیت نداشت، با نبش قبر حجربن عدی و سالم بودن بدن او بعد از حدود یک‌هزار و 383 سال، این باور و عقیده شیعیان را به اثبات رسانده‏اند که شهید راه اسلام هرگز نمی‏میرد و حتی جسد او هم از بین نمی‏رود.

حسن‏پور گفت: باز هم از این عمل قبیح دشمنان دین اعلام انزجار می‏کنیم و لعن و نفرین خود را برای این‏گونه افراد وحشی و بی‏منطق که مشتی وهابی بدون مذهب و در سلطه آمریکای پلید و اسرائیل خبیث هستند، می‏فرستیم.

انتهای پیام/67008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول