اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیشابور:

اهانت به صحابه پیامبر (ص) نشان‌دهنده استیصال وهابیت است

امام جمعه نیشابور گفت: اهانت به صحابه پیامبر (ص) نشان دهنده استیصال و درماندگی وهابیت است.

اهانت به صحابه پیامبر (ص) نشان‌دهنده استیصال وهابیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌‌الاسلام اسماعیل مقری‌موذن عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی روحانیان نخبه نیشابور که در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان یا فضاسازی می‌کنند و یا فضا و شرایط را نگه می‌دارند و امروز مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی فضاهایی هستند که نیاز به حفظ و نگه‌داری دارند.

وی بیان کرد: شهدای بودند که مساجد را حفظ کردند و ما باید از مساجد برای هدایت دینی، فرهنگی و اعتقادی مردم استفاده کنیم.

امام جمعه نیشابور عنوان کرد: زمان قبل از انقلاب، روحانیون دنبال فضا می‌گشتند تا به تبلیغ امور دینی بپردازند ولی متاسفانه خفقان بر فضا حاکم بود و فضای لازم برای ترویج دین آماده نبود ولی امروز فضا آماده است و مردم هم تشنه تحصیل احکام و معارف دین هستند.

مقری به قدرت تشیع و درماندگی و استیصال وهابیت اشاره کرد و گفت: امروز وهابیت بسیار ضعیف شده تا جایی که جنازه صحابه پیامبر را از مقبره بیرون می‌کشد که این نشانه ضعف آنها است.

وی اضافه کرد: امروز اعمال وهابیت را نباید به پای اهل سنت نوشت چرا که اهل سنت نیز این اعتقادات زشت را قبول نمی‌کند مقری تاکید کرد: وهابیت به هیچ اصولی پایبند نیست و عروسکی در دست استکبار جهانی و باید به صورت جدی جلوی وهابیت توسط اهل سنت گرفته شود.

در ادامه حجت‌الاسلام علی‌رضا چهکندی‌نژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیز اظهار کرد: سپاه در انتخابات دخالت نمی‌کند ولی آگاهی دادن و بصیرت‌دهی به کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان را وظیفه خود می‌داند.

وی عنوان کرد: هدف از حماسه سیاسی به عنوان شعار سال در امسال، حضور گسترده مردم در انتخابات است که تلاش مسئولان و دلسوزان نظام زمینه حضور پرشور در پای صندوق‌های رای را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/70003/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول