اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

چهره زشت سلفی‌های تکفیری برای جهانیان آشکار شد

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: اهانت به زیارتگاه بزرگان دین و صحابه رسول خدا(ص) نقاب ظاهری سلفی‌های تکفیری را کنار زد تا چهره زشت آنان بیش از پیش برای جهانیان آشکار شود.

چهره زشت سلفی‌های تکفیری برای جهانیان آشکار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در جمع خبرنگاران با محکومیت اهانت به صحابی پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: بار دیگر دوستداران مکتب راستین حقیقت و اسلام عزیز مورد انتقام یزیدیان زمان قرار گرفتند.

وی افزود: حادثه پیش آمده در کشور سوریه و نبش قبر و اهانت به زیارتگاه بزرگان دین و صحابه رسول خدا(ص) نقاب ظاهری سلفی‌های تکفیری را کنار زد تا چهره زشت آنان بیش از پیش برای جهانیان آشکار شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کسانی امروز با دست‌آویز قرار دادن دین مبین آسمانی به پلیدترین رفتارهای تاریخ مبادرت ورزیده و دین رحمت، رأفت و مهربانی را به عنوان دینی جنگ‌مدار و دوستدار خشونت معرفی می‌کنند و البته دین خدا برای همیشه چون نوری جاودان که از قلب‌های سلیم مؤمنین متلألو می‌شود، سربلند و پیروز باقی خواهد ماند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: وای بر آنان که امروز خود را بازیچه دست یهود و غرب لائیک کرده‌اند و افسار نوکری آنها را چون لاشه‌ای بدبو و متعفن بر گردن آویخته‌اند.

وی گفت: هر روزه حرکات بزدلانه و غیر انسانی این گروه نادان قلب‌های مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان را به درد می‌آورد.

این نماینده مجلس ضمن محکوم کردن اقدامات زشت و ددمنشانه گروه‌های تروریستی تکفیری و هتک حرمت به قبور مطهر بزرگان دین، این مصیبت عظمی را محضر حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(روحی فداه) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(حفظ الله) و مردم متدین و شریف ایران اسلامی تسلیت گفت و اظهار داشت: امید است که با ظهور منجی عالم بشریت وعده پیروزی مذهب حق هر چه زودتر تحقق یابد و دنیا را از کژی و ناراستی تفرقه‌افکنان و جور ظالمان رهایی بخشد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول