اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وهابیت و سلفی‌ها در پی اختلاف بین شیعه و سنی هستند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وهابیت و گروهک ضاله سلفی‌ها با اهانت به مقدسات اسلام می‌خواهند شیعه و سنی و دیگر گروه‌های اسلامی را علیه همدیگر تحریک کنند.

وهابیت و سلفی‌ها در پی اختلاف بین شیعه و سنی هستند

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: حرکت زشتی که روزهای گذشته در سوریه و به دست گروه جاهل و متعصب سلفی انجام شد حرکتی نابخشودنی بود که انتظار داریم اهانت‌کنندگان به قبر شریف حجر بن عدی دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

وی خاطرنشان کرد: ما چنین اعمال سخیفی را محکوم می‌کنیم و از دولت سوریه و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور می‌خواهیم مرتکبان چنین اعمال شنیعی را دستگیر و تنبیه کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما یقین داریم که در سلسله چنین اقدامات اهانت‌آمیز وهابیت و گروهک ضاله سلفی‌ها قرار دارند که با اهانت به مقدسات اسلام می‌خواهند شیعه و سنی و دیگر گروه‌های اسلامی را علیه همدیگر تحریک کنند که قطعاً هوشیاری مردم اجازه چنین اقدامی را نخواهد داد.

حقیقت‌پور به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: آرامگاه حجر بن عدی برای همیشه شریف و مقدس بوده چرا که این شخصیت و یار نزدیک حضرت علی (ع) برای جهان اسلام خدماتی ماندگار انجام داده و دشمنان قسم خورده اسلام سعی می‌کنند با چنین اعمال سخیف جامعه اسلامی را نسبت به همدیگر بدبین کنند.

وی عنوان کرد: ‌باید مراقب بود تا اسیر چنین ترفندهای دشمن نشد که قطعاً دشمنان با این حرکت‌های سخیف به هم زدن وحدت اسلامی را نشانه گرفته‌اند و مردم باید با هوشیاری و عقلانیت این اعمال ناشایست را محکوم کرده و در برابر آن ایستادگی کنند.

پیروزی واقعی با مردم مسلمان سوریه است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اوضاع و احوال کشور سوریه و تحولات منطقه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: در این کشور شاهد تحکیم وضعیت آرامش برقرار شده از سوی دولت در مناطق اشغال شده هستیم و بحمدلله دولت و مردم با همراهی ارتش سوریه توانسته‌اند بر گروه‌های مزدور و تروریست غلبه کرده و آنها را به نقطه ضعف و استیصال بکشانند.

حقیقت‌‍‌پور تصریح کرد: تمام طرح‌های براندازی دولت سوریه خنثی شده و ما هر چه جلوتر می‌رویم متوجه می‌شویم که دولت قانونی سوریه توان و قدرت غلبه بر متجاوزان و مزدورصفتان منطقه‌ای و غربی را دارد.

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت کار رای می‌آورد

وی ادامه داد: با توجه به عمر باقیمانده از دولت دهم به نظر می‌رسد رای آوردن عباسی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشکل خاصی روبرو نشود.

این نماینده مجلس در  پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: روز یکشنبه مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی رئیس جمهور را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی می‌کند و به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای رای‌ آوردن عباسی که تنها دو سه ماهی وزیر خواهد بود وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول