اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

معلمان نمونه منوجان تجلیل شدند

معلمان نمونه منوجان با حضور مسئولان در همایش بزرگ فرهنگیان این شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

معلمان نمونه منوجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، بعد از ظهر امروز در همایش فرهنگیان که با حضور رئیس گروه ارتقای علمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان منوجان برگزار شد از تلاش‌های 10 معلم نمونه با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد.

علی بیت‌اللهی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان منوجان در این آیین شهید مطهری را اسوه و الگوی معلمان دانست و اظهار داشت: باید معلمان تلاش کنند تا ویژگی‌های شخصیتی اعم از فردی و اجتماعی ایشان را در زندگی خود پیاده کنند.

وی افزود: معلم چشمه ساری است که آب آن به هر جا برسد به آن طراوت و شادابی می‌بخشد، خصلت و خوی معلم سازندگی است، بنابراین وی همیشه در حال انسان‌سازی است و تلاش می‌کند تا وجود خود را در راستای کمال به کار گیرد.

بیت‌اللهی با تأکید بر حفظ ارزش و منزلت معلم تصریح کرد: دستاوردهای خوبی در آموزش و پرورش داشته‌ایم که یکی از مهم‌ترین آنها سند تحول بنیادین است که جایگاه معلم در آن نشأت گرفته از دین و سیره معصومان (ع) بوده و به خوبی تبیین شده است.

وی با اشاره به تدوین سند درس ملی ابراز داشت: این سند پایه و اساسی است که در زمینه روش‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش ارائه شده است.

حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان نیز در این همایش با بیان اینکه مقام معلم بسیار والا است به گونه‌ای که خالق هستی معلم را ستایش می‌کند و به ابزار معلمی قسم یاد می‌کند، افزود: بهترین سخنان را خداوند و ائمه اطهار (ع) در مورد معلم بیان کرده و جایگاه ارزشمند آن را به امت شناسانده‌اند.

انتهای پیام/80006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول