اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

63 نفر در ملایر به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: امسال 63 نفر در ملایر به عنوان معلم نمونه انتخاب شده که از این تعداد شش معلم نیز به عنوان معلمان نمونه استان معرفی شده‌اند.

63 نفر در ملایر به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الله چهاردولی صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه ملایر معلمان را مؤثرترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: همه افراد جامعه مدیون تلاش و زحمات معلمان هستند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت و زیربنای همه امور در جامعه بوده که اگر با مشکلی مواجه شود دیگر امور نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر ضمن گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی کشور مخصوصاً 37 شهید فرهنگی ملایر افزود: امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا است و در واقع اساتید و معلمان واقعی ما شهدا بودند.

این مسئول افزود: در حال حاضر 2 هزار و 800 فرهنگی شاغل مشغول به فعالیت در آموزش و پرورش هستند و 2 هزار و 500 فرهیخته بازنشسته در شهرستان ملایر وجود دارد.

چهاردولی یادآور شد: امسال 63 نفر از معلمان ملایر به عنوان معلم نمونه در شهرستان انتخاب شده که از این تعداد شش معلم نیز به عنوان معلمان نمونه استان انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی افزود: معلمان ما باید به این خودباوری برسند که واقعاً در جامعه تأثیرگذار خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اضافه کرد: حضور پررنگ فرهنگیان به عنوان یکی از تأثیرگذارترین اقشار جامعه در صحنه سیاسی انتخابات و در 24 خرداد به جهانیان ثابت خواهند کرد که حضور فرهنگیان در همه زمینه‌ها چشمگیر و سرنوشت‌ساز است.

این مسئول هتک حرمت به مقدسات در سوریه توسط وهابیت را محکوم کرد و افزود: این جنایات نتیجه اسلام‌هراسی و نفوذ شیعه در جهان است و دشمنان امروز از بیداری مسلمان ترسیده و دست به چنین جنایاتی می‌زنند.

در پایان این مراسم نیز از 63 معلم نمونه شهرستان ملایر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/89013/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول