اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

نقش معلمان در تحقق حماسه سیاسی غیرقابل انکار است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: نقش معلمان در تحقق اهداف و سیاست‌های سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی غیرقابل انکار است.

نقش معلمان در تحقق حماسه سیاسی غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصراللهی در آیین تجلیل از معلمان دبیرستان پسرانه حاج کاظمی شهرستان اراک اظهار داشت: معلمان نقشی بی‌بدیل در نظام تعلیم و تربیت انسان‌های لایق و کارآمد و همچنین دستیابی به حماسه سیاسی دارند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز مدیون تفکر و اندیشه معلمان است، تصریح کرد: معلمان افراد تأثیرگذاری در امر تعلیم و تربیت دینی و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ترفندها و خطرات تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید به خوبی به نقش و رسالت خود عمل کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، حفظ شأن و کرامت معلمان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: معلمان باید بکوشند انسان‌هایی تربیت کنند که ضامن سلامت جامعه بوده و جامعه را به سمت و سوی رشد و تعالی پیش ببرد.

نصراللهی با بیان اینکه جایگاه معلم بسیار رفیع و مقدس است، بیان داشت: نقش معلمان در هدایت فرزندان جامعه اسلامی به سوی تعالی، اخلاق، تعبد و آگاهی بی‌بدیل است و معلمان باید قدر خود را بدانند.

وی، گرامیداشت مقام معلم را احترام به علم و اندیشه انسان دانست و اظهار داشت: تجلیل از مقام معلم نه تنها ریشه در دین و اخلاق دارد، بلکه موجب ارتقای منزلت اجتماعی قشری می‌شود که در تربیت علمی و فرهنگی آینده‌‌سازان کشور نقش عمده‌ای دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تأکید کرد: انتظار می‌رود معلمان در عرصه‌های مختلف در تربیت دانش‌آموزان، حماسه آفرینی کنند.

نصراللهی گفت: نقش معلمان در آگاه‌سازی جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است و آنها می‌توانند در تحقق تجلی حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

در این مراسم با اهدای گل از زحمات معلمان دبیرستان پسرانه حاج کاظمی شهرستان اراک تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/87009/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول