اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش سمیرم:

31 معلم نمونه در سمیرم تجلیل شدند

مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: 31 معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی و نیز 29 نفر بازنشسته فرهنگی با اهدا لوح و هدایایی در سمیرم تجلیل و قدردانی شدند.

31 معلم نمونه در سمیرم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم سیدضیاء موسوی امروز در همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان شهرستان سمیرم اظهار داشت: خداوند نخستین معلم هستی است و پیامبر اکرم (ص) نیز رسالت خود را رسالت معلمی معرفی می‌کند.

وی با تاکید بر پاسداشت مقام شامخ معلمان افزود: خودباوری و اعتماد به نفس ازالزامات مهم شغل معلمی به عنوان سکاندار امر تعلیم و تربیت است.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم ادامه داد: یک انسان فرهیخته و معلم واقعی باید اهمیت و ارزش علم را در جایگاه خود درک کند و نسبت به ارزش علم و شغل معلمی در کارش بصیرت داشته باشد و خودش را به طور کامل شناخته باشد.

وی علاقه و داشتن انگیزه را از اصول مهم در شغل دانست و گفت: معلم اگر در مسیر ارزش‌ها گام بردارد و کارش الهی باشد در حقیقت فرزندان معنوی پرورش می‌دهد و این با ارزش‌ترین خدمت معلم به جامعه است.

موسوی به بیان جایگاه و نقش معلمان پرداخت و گفت: توسعه و پیشرفت کنونی جامعه مرهون تلاش در دستگاه تعلیم و تربیت است. 

این مسئول تصریح کرد: ارزش و مقام معلم از چنان قداستی برخوردار است که در حقیقت با نگاهی الهی به معلم می‌توان دریافت که معلم می‌تواند زبان واسطه فیض الهی باشد و از این رو شغل انبیا را دارد.

به گزارش فارس، این مراسم که با حضور بیش از یک هزار فرهنگی شهرستان در سالن ورزشی شهدا سمیرم برگزار شد از 31 معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستانی و نیز 29 نفر بازنشسته فرهنگی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول