اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

فرهنگ معلمی در جامعه نهادینه شود

استاندار کرمان گفت: هدف از روز معلم این نیست که جمع شویم و از معلم تجلیل ‌کنیم، هر چند این عملی نیکو است، اما هدف بالاتر و والاتر از این است‌ که در این هفته فرهنگ معلمی را در جامعه نهادینه کنیم.

فرهنگ معلمی در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، اسماعیل نجار ظهر امروز ‌در همایش تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی کرمان اظهار داشت: ‌شأن، منزلت و مقام معلم بر هیچ‌کس‌ پوشیده نیست و شخصیت و جایگاه معلم را نمی‌توان در قالب الفاظ بیان کرد.

وی افزود: خداوند معلم بشریت است و آن چه بزرگان در ارتباط با جایگاه و شأن معلم بیان می‌کنند، قطره‌ای از اقیانوس است.

نجار ابراز داشت: هدف از روز معلم این نیست که جمع شویم و از معلم تجلیل ‌کنیم، هر چند این عملی نیکو است، اما هدف بالاتر و والاتر از این است‌ که در این هفته فرهنگ معلمی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی و دینی همه مردم باید به نوعی معلم و دانش‌آموز باشند، تصریح کرد: همه می‌توانند با اعمال، رفتار، گفتار و کردار نیکو به نوعی در جامعه معلم باشند و جای جای جامعه دینی باید همانند کلاس درس باشد.

استاندار کرمان عنوان کرد: سال جاری توسط مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد که مهم‌ترین رخداد سیاسی سال جاری برگزاری انتخابات است.

نجار با اشاره به اینکه حماسه در لغت به معنای افتخار‌آفرینی و کاری است که با بی‌باکی انجام شود، گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند، «حماسه دستوری و بخشنامه‌ای نیست، حماسه از دل می‌جوشد و با ایمان پشتیبانی می‌شود».

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان‌ فرمودند، «انتخابات در 34 سال گذشته یک مسئله تعیین کننده و تجدید حیات دهنده برای مجموعه انقلاب بوده است».

نجار بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که همه مسئولان برگزاری انتخابات، نامزدها و طرفداران بر اساس مُر قانون حرکت کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: رعایت اخلاق در تمام‌ مراحل انتخابات بسیار مهم است و این بد‌اخلاقی‌هایی که در جامعه صورت می‌گیرد بسیار بد است‌ و ما وظیفه داریم حضور گسترده مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین لوازم و ابزار این حماسه حضور آگاهانه و گسترده در انتخابات است که منجر به انتخاب فرد اصلح می‌شود و نباید خدایی ناکرده عملکرد بد من و امثال من، ما را از مسیر باز دارد و باید توجه داشت که همه ما مشکل داریم و نباید آنها را به حساب نظام و این کشور گذاشت.

به گزارش فارس در این آیین از 54 معلم نمونه منطقه‌ای، شهرستانی و استانی کرمان ‌با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/80018/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول