اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

طی مراسمی

معلمان نمونه اهر تجلیل شدند

طی مراسمی از یک معلم نمونه کشوری، سه معلم نمونه استانی و 40 معلم نمونه منطقه‌ای شهرستان اهر با حضور مسئولین محلی با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

معلمان نمونه اهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه و شهدای معلم افکار و اندیشه‌های شهید مطهری را در ترویج فرهنگ اسلامی ناب محمدی و تنویر افکار عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزشمند استاد مطهری اشاره کرد و گفت: علامه مطهری کارنامه درخشان و ارزشمندی از تلاش و خدمات علمی خود برای ما به یادگار گذاشته است.

امام جمعه اهر تالیف ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌های مختلف دینی، علمی، فرهنگی و معنوی محصول تلاش صادقانه شهید مطهری دانست.

حاجی‌زاده، با تاکید بر این‌که کتاب‌های شهید مطهری برای اساتید و معلمان بهترین منبع برای مطالعه و انتقال آن به نسل جوان هستند، گفت: شهید مطهری و اندیشه‌های علمی آن بزرگوار برای جهان اسلام افتخاری بزرگ است که هر چه زمان می‌گذرد بیشتر به عمق فکری آن عالم فرزانه در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) نمایان می‌شود.

وی به اهتمام و توجه ویژه شهید مطهری برای مباحث علمی و گستردگی و تنوع منابع مطالعاتی اشاره کرد و افزود: با وجود گذشت چند دهه از تالیفات آن استاد هنوز در بحث‌های نظری و مجامع علمی از منابع شهید مطهری بهره گرفته می‌شود.

امام جمعه اهر با بیان این‌که علامه شهید مطهری با تالیف آثاری ماندگار به مبارزه با انحرافات عقیدتی و تهاجم فکری غرب پرداخت، گفت: در شرایطی که جریان‌های انحرافی در داخل و خارج از کشور نسبت به انحراف افکار و تفکرات عقیدتی جوانان سم‌پاشی می‌کردند، شهید مطهری با منطق اسلامی به مقابله با این جریانات پرداخت.

رئیس آموزش و پرورش اهر نیز در این مراسم نقش معلم را در جامعه و در ارتقاء فرهنگ عمومی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

حیدر پورسلیمان، با اشاره به نقش اساسی معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه فردا و تلاش مضاعف معلمان فرهیخته در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و آموزشی و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) تأکید کرد.

وی، از معلمان به عنوان قشر آگاه و تلاشگر جامعه یاد کرد که در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی اساسی و پررنگ داشته و دارند.

پورسلیمان اظهار امیدواری کرد، با حمایت‌های ویژه دولت و مجلس گام‌های اساسی در جهت رفاه این قشر تلاشگر و فرهیخته برداشته شود.

دراین مراسم از یک معلم نمونه کشوری، سه معلم نمونه استانی و 40 معلم نمونه منطقه‌ای شهرستان اهر با حضور مسئولین محلی با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. 

انتهای پیام/60004/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول