اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور فرماندار قرچک

فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک معرفی شد

در این مراسم سرهنگ پاسدار داوود اصغری به عنوان اولین فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک و حجت‌الاسلام مسلم سلیمانی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه معرفی شدند.

فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی امروز در آیین معارفه اولین فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک با اشاره به تازه تاسیس بودن این شهرستان، افزود: سپاه سیدالشهدا (ع) باید به سپاه 15 خرداد این شهرستان به دلیل تازه تاسیس بودن نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه فرمانداری و مدیران شهرستان آماده‌اند به سپاه و بسیج کمک کنند، اظهارداشت: شهرستان قرچک ظرفیت‌های زیادی دارد و می‌تواند گردان‌های عملیاتی در حوزه جنگ نرم و جنگ سرد داشته باشد.

ریاحی ادامه داد: اولویت ما در شهرستان قرچک بسیج است چراکه همه مردم ما باید بسیجی باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه زمین و ساختمان در اختیار سپاه 15 خرداد قرار دادیم و بیش از نیز به این مجموعه توجه خواهیم کرد، گفت: از سپاه سیدالشهدا (ع) انتظار داریم سپاه 15 خرداد را تجهیز کند تا این مجموعه به یک سپاه نمونه تبدیل شود.

ریاحی با اشاره به دستور امام خمینی (ره) در سال 1357 مبنی بر تشکیل بسیج، اظهار داشت: پس از تشکیل بسیج در حوزه کردستان و جنوب کشور شاهد برخی تحرکات بودیم که بسیج با ورود به این حوزه‌ها از کشور محافظت کرد و اگر بسیج نبود کشور هم نبود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) چقدر با ظرافت گفتند بسیج تشکیل شود و به این فرمایش ایشان گوش داده شد و نتیجه هم گرفتیم.

رییس شورای تامین شهرستان قرچک با اشاره به نام‌گذاری هر سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران با تحریم مواجه شد و آسیبی ندید به خاطر درایت رهبر معظم انقلاب بوده است.

ریاحی تاکید کرد: بسیجیان همیشه پای ولایت فقیه ایستاده‌اند و از این به بعد نیز باید بیشتر فرمایشات رهبر معظم انقلاب را عملی کنند که به کشور آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه بسیجی باید تفکر بسیجی داشته باشد، افزود: بسیج باید چالش‌های موجود در شهرستان قرچک را شناسایی و برای حل آن به مدیران شهرستان کمک کند زیرا اگر چالشی در زمان خود حل نشود به تهدید تبدیل خواهد شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار داوود اصغری به عنوان اولین فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک و حجت‌الاسلام مسلم سلیمانی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه معرفی شدند. 

انتهای پیام/2462/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول