اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع ورزشکاران تبریز

ولایتی: تولیت دولتی از ورزش برداشته شود

عضو ائتلاف پیشرفت با تاکید بر این‌که باید تولیت دولتی را از ورزش برداریم، گفت: اگر کارها به خود مردم سپرده شده و ورزشکاران در راس امور این بخش باشند کارها درست پیش می‌رود.

ولایتی: تولیت دولتی از ورزش برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر ولایتی شب گذشته در دیدار با ورزشکاران  و مدیران ورزشی در آذربایجان‌شرقی با یادآوری استعدادها و ظرفیت بالای کشور در همه عرصه‌های ورزشی اظهار کرد: اگر کارها به خود مردم سپرده شده و ورزشکاران در راس امور این بخش باشند کارها درست پیش می‌رود.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه ورزش در این منطقه، آذربایجان را دارای استعدادهای غنی و فراوان در عرصه ورزش توصیف کرد و افزود: ورزشکاران همواره مورد حمایت بوده‌اند و در واقع باید همین گونه نیز با این قشر برخورد شود.

ولایتی با یادآوری استعدادها و ظرفیت بالای کشور در همه عرصه‌های ورزشی گفت: اگر کارها به خود مردم سپرده شده و ورزشکاران و پیشکسوتان در راس امور این بخش باشند کارها درست پیش می‌رود.

این کاندیدای ریاست جمهوری با تاکید بر این‌که باید تولیت دولتی را از ورزش برداریم، گفت: ساخت اماکن ورزشی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از افتادن جوانان در راه‌های نادرست و تلف شدن عمر مفید جامعه است، البته هر سنی اقتضائات خود را دارد و جوانی که عمرش را در راه ورزش و پیشرفت این بخش از کشور گذاشته باید بعد از بازنشستگی نیز تامین باشد.

ولایتی با یادآوری این‌که موضوع بیمه ورزشکاران امری حیاتی و ضروری است، ساماندهی این موضوع را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به برخی پیشکسوتان حاضر در این جمع اظهار کرد: در میان ما تعدادی ایثارگر وجود دارند که در جوانی ورزشکار بوده و پس از آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفته‌اند و سلامتی خود را فدای کشورشان کرده‌اند که این موضوع نیز باید مورد توجه و تقدیر قرار بگیرد.

عضو ائتلاف پیشرفت همچنین با اشاره به اهمیت ورزش در بین بانوان نیز گفت: حضور بانوان در میدان‌های داخلی و خارجی با حفظ موازین شرعی مورد تایید نظام بوده تا آنها نیز برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند و ورزش بانوان نیز باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه باشد.

وی از برنامه‌های خود برای بهبود ورزش استان و حمایت از ورزش قهرمانی و ورزش بانوان استان خبر داد و حضور ورزشکاران در انتخابات را یکی از مقوله‌های مهم و اساسی دانست.

رسول خطیبی بازیکن و مربی با سابقه فوتبال آذربایجان‌شرقی با اشاره به توصیفات مقام معظم رهبری از خطه آذربایجان، رسیدگی به ورزش را اولویتی مهم خواند و از توجه دکتر ولایتی به این موضوع تقدیر کرد.

انتهای پیام/60002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول