اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

روحانیت و ولایت فقیه در مدار حملات دشمنان قرار دارند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحانیت و به ویژه ولایت فقیه در مدار حملات دشمنان قرار دارند.

روحانیت و ولایت فقیه در مدار حملات دشمنان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در جمع مسئولان دشتستان و طلاب حوزه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان اظهار داشت: جهان آینده جهان اسلام خواهد بود و بر اساس اسلام‌خواهی و عدالت‌محوری برقرار خواهد شد که روحانیت در این عرصه نقش ارزنده‌ای دارد.

وی افزود: جهان سلطه به دنبال اسلام‌ستیزی و طراحی اسلام غیرواقعی به جای اسلام اصیل است که نمونه آن در افغانستان و اخیراً در بین شورشیان سوریه دیده می‌شود.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: تاریخ اسلام تاکنون به این اندازه مورد حمله و هجمه دین ستیزان قرار نداشته و در واقع دشمنان حمله خود را شروع کرده و هر روز بر شدت آن افزوده‌اند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: روحانیت و به ویژه ولایت فقیه در مدار حملات دشمنان قرار دارند و مورد حمله دشمن قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دشمن اسلام منهای روحانیت را مطرح می‌کند و در چنین شرایطی حمایت و تقویت حوزه‌های علمیه باید مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که این حوزه‌ها مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: امروز یک جبهه بزرگ جنگی توسط جهان استکبار مقابل ما راه‌اندازی شده است.

صفایی‌بوشهری با محکوم کردن اهانت به صحابه پیامبر اسلام(ص) گفت: این عمل شیطانی دشمنان اسلام نشان از ضعف و ناتوانی آنان در مقابله با اسلام است، چرا که آنان چون نمی‌توانند با افراد زنده مقابله کنند به تخریب حرم صحابه اهل بیت(ع) می‌پردازند و از طریق مبارزه با مردگان می‌خواهند قدرت خود را نشان دهند و این حرکت اسلام‌ستیزان باعث شناسایی بیشتر حجر بن عدی به جهانیان شده است.

وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: همه با شور و شعور در انتخابات شرکت می‌کنیم و مشوق دیگران برای خلق حماسه‌ای بزرگ خواهیم بود.

در این آیین از طلاب نمونه و اساتید برتر حوزه علمیه برازجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول