اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

مصداق اصولگرایی پیروی محض از ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: پیروی محض از ولایت فقیه مصداق بارز جریان اصولگرایی است.

مصداق اصولگرایی پیروی محض از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفته عقیدتی‌سیاسی سپاه و بسیج در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: امسال مردم در انتخابات با حضور پرشور و حداکثری خود حماسه سیاسی رقم می‌زنند.

وی با بیان فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت انتخابات، افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند اگر ملت ما می‌خواهند بر جهان سلطه مسلط شوند و سردمداران نظام سلطه را به زیر بکشند باید حرکت تاریخ را عوض کنند و امروز زمان این حرکت تاریخی فرا رسیده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه مسیری که ملت ایران اسلامی در پیش گرفته مسیر قدرت و بالندگی است، گفت: ملت مومن و ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز اکنون الگوی جهان اسلام شده است و باید از مسیر جامعه بیداری اسلامی به بیداری بشری حرکت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، نشانه کوچک الگو پذیری بشریت از ملت ایران اسلامی را جنبش وال‌استریت در غرب دانست و اذعان کرد: پس از شهادت احمدی‌روشن توسط تروریست‌های کوردل مردم شهرهای مختلف آمریکا با حضور میلیونی با در دست داشتن پرچم ایران و حزب‌الله علیه ظلم سردمداران کاخ سفید قیام کردند که نمونه روشنی از این الگو پذیری است.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر گذر از پیچ تاریخی، افزود: بسیاری از معضلات جامعه و جهان اسلام منوط به گذر صحیح از این پیچ است که دشمن آن را شناسایی کرده و مردم با بصیرت باید با تأسی از مقام معظم رهبری با سربلندی از این پیچ عبور کنند.

محسن‌زاده ادامه داد: تاریخ همواره نشان داده که هر جا امت اسلامی در نقاط حساس و مهم قرار گرفته دشمنان مانع ایجاد کرده و موجبات انحراف را فراهم آورده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه حضور نیافتن مردم در صحنه سیاسی و اجتماعی می‌تواند اثرات مخربی داشته باشد، یادآور شد: مردم غیور و مومن ایران اسلامی با تأسی از ولی امر مسلمین باید در صحنه‌های تاریخی و ارزشی حضور یابند و از ارزش‌های الهی و مقاومت اسلامی دفاع کنند.

این مسئول، با بیان اینکه دشمنان چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند تا مردم در آن حضور پیدا نکنند، متذکر شد: دشمنان نظام و اسلام به دنبال چند هدف در کشور هستند که یکی از آنها ایجاد تفرقه و اختلاف بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور است تا بتوانند با ایجاد اختلاف مانع حرکت تاریخی ملت ایران شوند.

وی درباره نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تصریح کرد: ایجاد حماسه سیاسی بالاتر از حضور حداکثری در صحنه‌های اجتماعی کشور است و این حماسه با تقابل حق و باطل آشکار می‌شود.

محسن‌زاده، حماسه سیاسی مردم را بدون گلوله و تفنگ خواند و افزود: حماسه سیاسی با قلم بصیر ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی در برگه‌های رأی رقم می‌خورد و بنیان کاخ‌های کفر و ظلم متزلزل می‌شود.

وی به حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار گیلان در انتخابات دوره نهم مجلس که از استان‌های پیشرو در انتخابات بود اشاره کرد و گفت: در سرزمین میرزا کوچک و شهیدان سرافراز و پر افتخار گیلان بار دیگر با خلق حماسه‌ای به مراتب بالاتر از حضور حداکثری حماسه‌ای تاریخی دیگری را رقم می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، با اشاره به تحریم‌های مختلف ملت ایران اسلامی از طرف کشورهای غربی، یادآور شد: ملتی که شهادت را برای خود افتخار می‌داند هیچ قدرتی نمی‌تواند جلو دار آن باشد و ملت با تمام قدرت با حضور و حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی زورمداران را به زیر می‌کشانند.

وی پیشرفت‌های گسترده علمی و تولیدات ملی در حوزه‌های مختلف را نشان از برکت تحریم‌ها دانست و متذکر شد: ملت ایران اسلامی مردمانی غیرتمند و با بصیرت هستند و حق این ملت نیست که دولتمردان نامهربانی‌ها و سوء مدیریت‌ها را نثار مردم کنند.

محسن‌زاده اضافه کرد: اجتناب از رفتارهای تنش‌آفرین قوای مختلف و تنها صرف خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه کارهای آنها باشد و با رفتارهای نامتعارف خوراک تبلیغاتی به رسانه‌های استکبار را فراهم نکنند.

وی با بیان اینکه جریان اصولگرایی جریان مبارک و مطهری است، تصریح کرد: در تفکر بسیجی خود موظف هستیم شرعا له و یا علیه کاندیدای خاص صحبت نکنیم اما باید خدمات بزرگ جریان اصولگرا برای مردم بیان شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، اصولگرایی را پیروی محض از خط نورانی ولایت مطلقه فقیه دانست و افزود: تقید صد درصد از مراجع شیعه و رویکرد ظلم‌ستیزی و اجرای عدالت در جامعه از دیگر ویژگی‌های برجسته جریان اصولگرایی است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای اصلح را با ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری بیان می‌فرمایند باید بسنجیم و اگر این ویژگی‌ها را نداشته باشد اصلح نیست.

انتهای پیام/84001/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول