اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

اعتقاد به ولایت فقیه شاخصه نامزدهای ریاست جمهوری باشد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس اعتقاد به ولایت فقیه را مهم‌ترین شاخصه کاندیداها برشمرد و گفت:کاندیداها تلاش کنند خود را با ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری مدنظر قرار داده‌اند تطبیق دهند.

اعتقاد به ولایت فقیه شاخصه نامزدهای ریاست جمهوری باشد

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه نقش و رسالتی که رئیس جمهور در کشور دارد بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی‌های فرد اصلح، افزود: افرادی که می‎خواهند برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند باید تلاش کنند تا ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته‌اند را در خود ایجاد کنند.

زمانیان ادامه داد: در قانون اساسی نیز شاخص‌هایی برای کاندیداها برشمرده شده که افراد باید به آن نیز توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور به فرد توانمند و متعهد نیاز دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی به کسی نیاز داریم که بتواند شرایط نابسامان اقتصادی کشور را سامان دهد و در عرصه بین‌المللی نیز از حقوق به حق کشور به خوبی دفاع کند.

زمانیان خاطرنشان کرد: برهمین اساس افرادی وارد این عرصه شوند که مدیر، مدبر، توانمند، متخصص و متعهد باشند و از توان اجرایی بالایی برخوردار بوده و کارنامه درخشانی داشته و اهل باند و حزب بازی نباشند.

وی، اعتقاد به ولایت فقیه را مهم‌ترین شاخصه کاندیداها برشمرد و گفت: اعتقاد به تمامی مبانی نظام جمهوری اسلامی به ویژه اعتقاد به ولایت فقیه باید به نحو ویژه و جدی مدنظر کاندیداها باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: با ورود افراد شایسته و صالح در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح از سوی مردم شاهد تحقق حماسه سیاسی در کشور هستیم.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول