اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

ولایتمداری و اطاعت محض از رهبری شاخصه اصلی سپاه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: ولایتمداری و اطاعت محض از رهبری شاخصه اصلی سپاه و مایه عزت آن است.

ولایتمداری و اطاعت محض از رهبری شاخصه اصلی سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز در دیدار و نشست با کارکنان عقیدتی ـ سیاسی سپاه اظهار داشت: علامه مطهری الگوی ارزشمندی برای همه اقشار جامعه است.

وی ادامه داد: شهید مطهری مصداق این آیه شریفه است که می‌فرماید: «قل انما اعظکم بواحده ان تقوموالله»، ای پیامبر به همه مسلمانان و مخاطبان قرآن بگو که یک موعظه برای شما کافی است و آن اینکه برای خدا قیام کنید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به عظمت و اقتدار سپاه در چشم جهانیان، تأکید کرد: سپاه باعث دلگرمی مردم است و عظمت و اقتدار سپاه خاری در چشم دشمنان کشور است.

وی تصریح کرد: ولایتمداری و ارتباط مستحکم با علمای دین راز موفقیت و عظمت سپاه پاسداران است.

جلیلیان با بیان اینکه لبه تیز دشمنی دشمنان اسلام متوجه سپاه است، افزود: ولایتمداری و اطاعت محض از رهبری شاخصه اصلی سپاه و مایه عزت آن است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه عزیز است چون مطیع ولایت است و این افتخاری برای پاسداران است که هر جا ولایت احساس خطر کند سپاه سینه ستبر می‌کند و از جان خود برای حراست از انقلاب اسلامی مایه می‌گذارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) عنوان کرد: سپاه سعی می‌کند با ارتباط با علمای ربانی و دانشمندان دینی و با استفاده از مربیان عقیدتی خود را از زلال معرفت و معنویت قرآن و معارف دینی سیراب کند.

جلیلیان با اشاره به نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، اظهار داشت: هیچ ارگانی به صورت کلاسیک و تشکیلاتی یک سازه قوی و مقتدر مانند نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه که روحانیت و علمای دین در رأس تشکیلات باشد، ندارند.

وی با اشاره به مأموریت معاونت عقیدتی ـ سیاسی در سپاه گفت: معاونت عقیدتی به عنوان بخشی از نهاد نمایندگی ولی‌فقیه مسئول تربیت اسلامی در سپاه و بسیج است که نقطه محوری و اصلی این تربیت، آموزش قرآن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان ایلام ادامه داد: برگزاری کلاس‌های هفتگی تفسیر و مفاهیم قرآن، جلسه‌های اخلاق و برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی بخشی از اقدامات معاونت عقیدتی ـ سیاسی است.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول