اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سمنان مطرح کرد

تخریب جایگاه ولایت فقیه توسط 600 سایت اینترنتی/ مکتب شیعه فناناپذیر است

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سمنان گفت: هم‏اینک در فضای سایبری، بیش از 600 سایت اینترنتی به رهبری نظام و ولایت فقیه حمله کرده و به ایجاد شبهه بین مردم مشغول هستند.

تخریب جایگاه ولایت فقیه توسط 600 سایت اینترنتی/ مکتب شیعه فناناپذیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوتراب کاتبی در نهمین یادواره شهدای دانش‏آموز و فرهنگی شهرستان فیروزکوه در سالن فرهنگی و هنری آفرینش این شهر بیان کرد: دفاع مقدس شاه‌ بیت و مهم‏ترین حماسه دوران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا امروز است.

وی اظهار داشت: افعال و اعمال انسان‏ها در طول مسیر زندگی همواره با ملاک‏ها و معیارهایی خاص سنجیده می‏شوند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: در رابطه با نوع زندگی و مرگ نیز مرگ آگاهانه همراه با شناخت و معرفت که بهترین آنها شهادت است، معیار و ملاک عمل قرار می‏گیرد.

* خرده فرهنگ‏ها در فرهنگ شهادت بازتولید می‏شوند

استاد دانشگاه امام حسین (ع) سمنان افزود: 188 هزار نفر از بهترین، رشیدترین و کامل‏ترین جوانان این مرز و بوم در طول دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و امروز کفن‏پوش در سینه خاک آرمیده‏اند تا مجد و بزرگی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

کاتبی شهدا را دفترچه‏های بیمه انقلاب توصیف و خاطرنشان کرد: در طول تمام این سال‏ها، هرگاه نظام اسلامی دچار چالش، تنش و تزلزل شده است، به لطف بیمه شهدا و ساری و جاری بودن آنها در زندگی، آرامشی مجدد بر جامعه حکم‏فرما شد.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهادت، کلان فرهنگی است که خُرده فرهنگ‏های دیگر در آن بازتولید می‏شوند.

* مکتب شیعه با تأسی از ولایت فقیه فناناپذیر است

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی به بیان توصیف فرانسیس فوکویاما تحلیلگر ژاپنی- آمریکایی و مطرح‌کننده تئوری جنگ آخرالزمان از شیعه پرداخت که می‏گوید «شیعه همانند پرنده‏ای است که دارای دو بال سرخ شهادت و سبز مهدویت بوده و با پوششی از ولایت فقیه رویین‏‌تن شده است».

کاتبی ادامه داد: به گفته فوکویاما، «باید شاه‏پرهای شهادت و انتظار این پرنده را با مهندسی معکوس برچید تا شیعه اوج نگرفته و در تیررس قرار گیرد».

وی بیان داشت: هم‏اینک در فضای سایبری بیش از 600 سایت به رهبری نظام و ولایت مطلقه فقیه حمله کرده و به ایجاد شبهه مشغول هستند؛ ابرمردی که با کلید واژه جنگ نرم تمامی توطئه‏های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

این گزارش حاکی است؛ شهرستان فیروزکوه دارای 13 شهید دانش‏آموز و شش شهید فرهنگی دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/2568/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول