اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

رئیس جمهور تابع ولایت می‌خواهیم

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: خط قرمز ما ولایت فقیه است و رئیس جمهوری مجری می‌خواهیم که تابع ولایت باشد و دستورات و خطوط رهبری را اجرا کند.

رئیس جمهور تابع ولایت می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، سیدعلی سلیلی استاد حوزه و دانشگاه در همایش فرهنگیان این شهرستان از انتخابات به عنوان مظهر حماسه ملی افراد جامعه نام برد که باید به عنوان ناموس انقلاب پایدار برگزار شود.

وی اظهار داشت: انتخابات امسال از نظر بین‌المللی دارای اهمیت فراوان است و نباید با ساده انگاشتن آن، ساده از کنارش عبور کنیم.

سلیلی افزود: همه انتخابات نظام ما مهم بوده و از حساسیت برخوردارند اما انتخابات این دوره از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که دشمن با تمام برنامه‌ها وارد شده تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمن با تحریم سال گذشته در پی فلج کردن ما بوده است، خاطرنشان کرد: وجود تحریم‌های دشمن در سال گذشته، فتنه 88، بیداری اسلامی و اینکه دشمن به دنبال آن است که بعد از سه دهه انقلاب اسلامی ایران مردم چقدر به امام و نظام وفادارند موجب شده که حضور پر رنگ‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که در فتنه 88 مدعی پیشگویی بودند امروز وارد شده‌اند و ادعا می‌کنند که اگر بیایند جامعه را نجات می‌دهند.

سلیلی یادآور شد: آن زمان که زمان تکلیف‌مداری بود سکوت کردند و اکنون که باید سکوت کنند و به مسائل دینی بپردازند در سر هوای سیاست دارند.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 ما مخالف وجود جناح‌های مختلف در عرصه نیستیم و هر گروه، جناح و حزبی که در خط ولایت فقیه باشد می‌تواند در انتخابات به‌عنوان کاندیداتور شرکت کند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: ارتجاع گفتمانی در این دوره از زمان و برگشت به دوران اصلاحات، کارگزاران و سیاست‌های اشتباه گذشته ممنوع است.

سلیلی بیان داشت: خط قرمز ما ولایت فقیه است و رئیس جمهوری مجری می‌خواهیم که تابع ولایت باشد و دستورات داخل خطوط رهبری را اجرا کند.

وی گفت: دولت احمدی‌نژاد با وجود اینکه دارای نقاط قوتی بود ضعف‌هایی هم داشت و ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که مجری و مطیع رهبری باشد و دولت بعدی نیز باید افتخارات این دولت را منهای نارسایی‌ها مورد توجه قرار دهد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه باید مسئولان ما در جامعه دغدغه دین داشته باشند، گفت: دلبستگی و انس و الفت با دین و فقاهت جامعه را از بن‌بست‌های اخلاقی و اجتماعی رها می‌کند.

سلیلی همچنین با بیان ایدئولوژی مطلوب شهید مطهری افزود: معنادادن به زندگی، شوق انگیز بودن، مقدس بودن و مسئولیت‌پذیر بودن از جمله موارد مهم برای زندگی ایده‌آل و بیان ایدئولوژی مطلوب است.

وی اضافه کرد: معلمان ما نیز باید در جامعه در تبیین همین نقش مهم ایدئولوژی مطلوب تلاش کنند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: دموکراسی انقلاب ما بر کسی پوشیده نیست و هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند ثبت‌نام کند و شورای نگهبان ضامن اسلامیت و جمهوریت است و ما نیز تابع آن هستیم.

وی گفت: استفاده از بیت‌المال برای انتخابات، خیانتی نابخشودنی است و از هیچ شخصی قابل قبول نیست.

سلیلی با اشاره به انتخاب اصلح در انتخابات افزود: مسئله انتخاب اصلح نیازمند نظرسنجی نیست و مردم ما خوشبختانه رشید هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/86002 /ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول